Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:57:45 GMT

تلاش برای تغییر نامشروع نتایج بازی‌ها وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۸۳۱

تلاش برای تغییر نامشروع نتایج بازی‌ها وجود دارد

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز معتقد است، تشکیل کارگروه نظارت ویژه در هفته های پایانی لیگ دسته اول ضروری است.


به گزارش" ورزش سه"، حمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز لحظاتی قبل میهمان تلفنی برنامه "فوتبال یک "بود و در خصوص بحث داغ این روزهای فوتبال کشور در رابطه با تبانی و ناپاکی توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید حمزه لو در پاسخ به سوال مجتبی پوربخش که از ایشان پرسید هفته گذشته شما در مصاحبه ای مطبوعاتی از فدراسیون فوتبال درخواست کردید کارگروه ویژه برای نظارت بر هفته های پایانی لیگ دسته اول تشکیل شود تا نتایج پاک رقم خورده و حق به حقدار برسد،گفت: ابتدا عرض سلام و ادب دارم خدمت شما آقای پوربخش، مهمانان گرامی و مخاطبان محترم برنامه فوتبال یک. اول باید تاکید کنم ذات فوتبال پاک است و شاید بخش بسیار کوچکی از فوتبال آلوده شده باشد وگرنه بخش عمده آن پاک است و شکی هم نیست، اما تبانی هم وجود دارد. تبانی جرم هست و کسی هم که داخل این مسیر قرار می‌گیرد مجرم خواهد بود.


حمزه لو ادامه داد:دوم مبارزه با ناپاکی های فوتبال فقط حرف من نیست. همین امروز با چند مدیر فوتبالی صحبت می کردم که این موضوع  دغدغه اغلب مدیران عامل شاغل در فوتبال باشگاهی ایران هم است . اتفاقا چندی پیش که با آقای تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال صحبت می کردم همین حرف را به ایشان زدم و متوجه شدم بحث مبارزه با تبانی و ناپاکی یکی از دغدغه های اصلی ایشان هم هست.الان هم جا دارد یک دست مریزاد و خداقوت به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته اخلاق و مراجع ذیصلاح بگویم که با جدیت و شدت به دنبال برخورد با متخلفان هستند.متاسفانه این زشتی ها و پلشتی ها در فوتبال وجود دارد و غیر از برنامه امروزشما از گوشه و کنار می شنویم که تلاش هایی صورت میگیرد که به شکل نامشروع نتایج فوتبال تغییر کند و ما به همین خاطر از آقای تاج و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم ورود کنند و جلوی زد و بند و تبانی را بگیرند.


حمزه لو خطاب به مجری برنامه ادامه داد: آقای پوربخش! لطفا به این نکته توجه داشته باشید ما بخش خصوصی هستیم. گل ریحان البرز با بودجه شخصی اداره می‌شود و خدای ناکرده یک گل، یک اتفاق یا رفتار غیر فوتبالی امکان دارد سرنوشت یک باشگاه خصوصی را با چالش مواجه کند. امیدوارم این دغدغه های ما و سایر باشگاه های لیگ یکی با زحمات دوستان و تشکیل تیم نظارت ویژه بر هفته های پایانی ضروری است و با تشکیل آن دغدغه همه ما در  مسابقات لیگ دسته اول برطرف خواهد شد.باز هم می‌گویم که به اعتقاد من و اغلب دوستان کل فوتبال ناپاک نیست و فقط بخش کوچکی از آن ناپاک هست و از ته دل آرزو می کنیم با تلاش مسئولان امر از لوث وجود نااهلان پاک شود.

دسته یک گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!