Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین راهبرد آینده کشور است گفت: تبیین موشکافانه این بیانیه مهم، در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، نقش برجسته‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ارائه راهکار‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این بیانیه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به رغم ‏قدرت و اقتدار با همه جهان مهربان است و سر ستیزه جویی و عناد با هیچ یک از دولت‌ها را ندارد.

امام جمعه موقت ساری گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه پاسخ کسانی را که به دوستی با آمریکا معتقدند داده و اشاره ‏فرمودند که نظام الهی ایران با استکبار جهانی و نظام صهیونیستی هرگز دست دوستی نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی چالش کشی زیاده خواهان، انعطاف پذیری جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌های دینی را بخشی از بیانیه دوم مقام ‏معظم رهبری دانست و افزود: ایشان با درایت و دلسوزی نقشه راه مناسبی برای مسؤولان و مردم ترسیم کردند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مازندرانی‌ها در پیش از انقلاب با دو خطر کمونیست و فساد غرب مواجه بودند، اما ‏پیوسته ارزش‌های دینی را حفظ کردند و اینک مسافران نوروزی باید حرمت‌ها را حفظ کنند.

وی از ۲۹ اسفند به عنوان روز ملی شدن نفت یاد کرد و از عموم مسؤولان خواست تا اقتصاد کشور را بدون نفت ‏ترسیم کنند، زیرا نفت یک نعمت الهی است و باید برای نسل‌های آینده باقی بماند.

امام جمعه موقت ساری از اعتکاف به عنوان یکی از مراسم عبادی یاد کرد و ادامه داد: به رغم تلاش دشمنان، جوانان کشور همه ساله در این آیین ‏عبادی حضور می‌یابند و مردم نیز با اهدای سحر و افطار باید یاری گر آنان باشند.

انتهای پیام/آ 

جمهوری اسلامی ایران سر عناد با هیچ دولتی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان

به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه یگان‌های عملیاتی و اجرایی ارتش در مقابل مسؤولین و سردار محمد اکرمی نیا فرمانده راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار و قدرت به جهانیان بود
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • سرلشکر باقری: تراز جدیدی از اقتدار نیرو‌های مسلح به جهان نشان داده شد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است