Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:28:41 GMT

تنها راه رفع مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۹۶۶

تنها راه رفع مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی است

رشت -ایرنا-امام جمعه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه امروز کشور ما در جنگ اقتصادی است گفت: تنها راه رفع مشکلات و دستیابی به موفقیت های مورد نیاز، تحقق اقتصاد مقاومتی بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی فرمول نتیجه بخش در جنگ اقتصادی است اما با وجود کارگشا بودن اقتصاد مقاومتی متاسفانه نسبت به آن کم توجهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنچه که می تواند کشور را از بحران ها عبور داده و علاوه بر رفع مشکلات معیشتی مردم دشمنان را هم مایوس کند، توجه به فرمایشات رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی است .
امام جمعه بندرانزلی با انتقاد از توزیع نامناسب برخی از اقلام افزود: مسئولان باید نابسامانی ها، گرانی ها و مشکلات معیشتی مردم را مرتفع کرده و کنترل اوضاع را در دست گیرند و مسائل داخلی را حل کنند چرا که عده ای به دنبال سودجویی و سوء استفاده از اوضاع هستند.
وی در ادامه با اشاره با اظهار تشکر از برگزاری پرمحتوا و منظم یادواره شهدای شهرستان یادآور شد: متاسفانه با وجود تذکرات متعدد در سال های اخیر باز هم برخی از مسئولان شهرستان در یادواره 418 شهید شهرستان حضور نداشتند در حالیکه حضور در یادواره شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری هایشان، کمترین کاری است که می توان برای شهدا انجام داد.
حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف گفت: با وجود اینکه ایام اعتکاف امسال شرایط خاصی دارد و در روزهای نخستین سال و ایام دید و بازدید عید برگزار می شود ، استقبال خوبی از این مراسم معنوی انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به گزارش های داده شده و گله مندی های شهروندان نسبت به افزایش میزان سرقت در بندرانزلی تاکید کرد: با وجود اینکه نیروی انتظامی همه تلاش های خود را به کار بسته و عملکرد بسیار خوبی در شهرستان دارد یکی از راه های مراقبت بیشتر ، افزایش اجرای پست های ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان است.
امام جمعه انزلی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفرهای نوروزی و حضور گردشگران از سراسر کشور در بندرانزلی لازم است امنیت این شهرستان بیش از پیش تامین شده و مردم با اطمینان خاطر به این شهر ساحلی سفرکنند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7471/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اقتصاد مقاومتي گيلان امام جمعه انزلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: هرساله شعار سال به عنوان راهنما و راهگشا فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است و امسال نیز اهتمام تولید کنندگان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم است تا علاوه بر تحول در بخش تولید و افزایش اشتغال بتوانیم به شعار سال و رهنمودهای رهبری لبیک بگوییم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر کشورهای جهان گفت: باید توجه داشته باشیم در صورتی که شاهد تعطیلی پنجشنبه‌ها باشیم فعالان اقتصادی ایران فقط می‌توانند در سه روز کاری با بازارهای بین‌المللی ارتباط داشته باشند که این امر در امر صادرات و واردات مواد اولیه و کالای تمام شده ایجاد چالش خواهد کرد و قطعاً از سوی دولت و مجلس باید نسبت به تعطیلی پنجشنبه‌ها تجدید نظر صورت بگیرد و به جای آن شاهد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه باشیم.

آقاجانی با اشاره به تجارت ۱۱۳ میلیارددلاری ایران با کشورهای مختلف جهان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی ایران علی رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان در مباحث اقتصادی ایجاد کرده اند توانسته است به تعاملات تجاری مناسبی با دنیا برسد و نباید از کنار این آمارها و تعاملات به راحتی گذر کنیم و فرصت گسترش آنها را با محدودیت زمانی در ارتباط با سایر بازارهای جهانی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ایجاد وقفه‌ای ۴ روزه در ارتباطات مالی و تجاری با دنیا و زیان اقتصادی ناشی از آن آنچنان مورد اهمیت است که بسیاری از کشورهای اسلامی و حوزه خلیج فارس برای کاهش این زیان‌ها، طی تصمیمی یکپارچه از سال ۲۰۰۸ میلادی و به‌صورت تدریجی طی ۵ سال، تعطیلات پایان هفته خود را از پنجشنبه و جمعه، به جمعه و شنبه تغییر دادند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تنظیم نامه‌ای از سوی خانه ایران پیرامون درخواست بازنگری و تجدید نظر در تعطیلی پنجشنبه‌ها عنوان کرد: خانه صمت استان قم ضمن حمایت از این نامه در خواست خود را برای این بازنگری مجدداً و موکدا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6086973

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح