Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش، یک فروند لنچ تجاری ایرانی را که در دریا دچار مشکل فنی شده بود، نجات داد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ به دنبال تقاضای کمک اضطراری توسط یک فروند لنچ ایرانی که حامل حبوبات غذایی از عمان به کشور بود، ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش که در راستای تعاملات نظامی در بندر مسقط عمان پهلو گرفته بود، بلافاصله با اعزام ناوشکن بایندر به محل و انجام تدابیر لازم و اعزام تیم فنی جهت رفع نواقص، لنچ مربوطه را تا بندر جاسک اسکورت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لنچ ایرانی شامل ۱۰خدمه و مقدار زیادی مواد غذایی بهمراه داشت.

ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن بایندر، ناو پشتیبانی بوشهر و ناو لاوان در سوم بهمن امسال جهت ماموریت به دریا عزیمت کرد و چند روز قبل نیز یکی نفتکش ایرانی را از حمله دزدان دریایی در محدوده خلیج عدن نجات داده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناوگروه شصتم نداجا نیروی دریایی ارتش ماموریت به دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا

آیین استقبال از خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، با حضور فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش بر عرشه ناوشکن تمام ایرانی دنا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، خادمان استان قدس رضوی حامل پرچم مطهر حرم امام رضا(ع)، با استقبال فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت نیروی دریایی ارتش، ضمن بیرق گردانی بر عرشه ناوشکن دنا، در جمع مشتاق و ارادتمندان دریادل این نیرو، حضور یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • اقدام نیروی دریایی پاکستان را ارج می نهیم
  • سقوط جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه
  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • پیام تشکر کنعانی از نیروی دریایی پاکستان
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت