Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:14:00 GMT

تکریم و معارفه امام جمعه بندرکیاشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۰۳۸۶

تکریم و معارفه امام جمعه بندرکیاشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این مراسم حجت‌الاسلام ولی الله عادلی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم بندرکیاشهر حضور داشتند.

در این مراسم از خدمات ۹ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی در سنگر نماز جمعه بندر‌کیاشهر قدردانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به‌عنوان پنجمین امام‌جمعه بندر‌کیاشهر به مدت ۳ سال منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین، ولی الله عادلی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان در این مراسم حکم ۳ ساله امامت جمعه کیاشهر حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی را قرائت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان رودسر، دارای تحصیلات حوزوی است و پیش‌ازاین امامت جمعه شهر مومن‌آباد استان لرستان را عهده‌دار بود.

پیش از این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به همراه جمعی از مسئولان صبح امروز پس از ورود به بندر کیاشهر در مزار شهدای این شهر حاضر شدند و پس از گلباران و عطرافشانی به مقام شامخ شهدای این شهر و مزار حجت‌الاسلام رمضانعلی اسماعیلیان امام جمعه فقید بندر کیاشهر ادای احترام کردند.

پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه، نخستین نماز جمعه بندرکیاشهربه امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی اقامه شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی امام‌جمعه سابق بندر کیاشهر نیز ۱۰ اسفندماه امسال به سمت امام‌جمعه شهرستان سیاهکل منصوب‌شده بود.

انتهای پیام/اص

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بندرکیاشهر برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند