Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۱ دوگانه‌ای که ایشان در تشریح وضعیت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور متذکر شدند یکی از خط مشی‌های کاربردی مردم و مسئولان در ادامه راه انقلاب اسلامی به سوی پیروزی‌ها و پیشرفته‌های گام دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازگویی و بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و نقصان معیشت مردم در حاشیه سخنرانی وزیر اقتصاد در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و تاکید کرد: بسیاری از درخواست‌ها و انتظارات مردم در این بخش به اطلاع مسئول ارشد اقتصادی دولت رسید.
وی همچنین رایزنی‌ها با رئیس قوه قضائیه در خصوص مشکلات دستگاه قضایی را یادآور شد و گفت:: آیت الله رئیسی در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری از تعیین رابطین استانی به منظور بررسی درخواست و مشکلات مردمی با هماهنگی نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها خبر داد.

امام جمعه سمنان، سفر رییس جمهور به کشور عراق را یک سفر تاثیرگذار منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ارزیابی کرد و گفت: حضور روزانه و مشهود آقای روحانی در عراق و دیدار‌های متعدد با علما، مراجع و مسئولان، بسیار آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر استقلال کامل عراق و هم پیمانی مستحکم ایران با این کشور گفت: خود سران آمریکا اعتراف کردند که هزینه هفت تریلیون دلاری آن‌ها در عراق برای ایجاد یک پایگاه و جایگاه منطقه‌ای به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بی فایده بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یکی از نگرانی‌های جوامع اسلامی و شیعی را وضعیت بحرانی مردم مظلوم یمن عنوان و تصریح کرد: آل سعود خائن یمن را به ویرانه تبدیل کرده است و این مردم مسلمان مظلوم به حمایت‌ها و دعای ملت مسلمان برای پیروزی در این مقابله نابرابر نیاز مبرم دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به همزمانی ایام اعتکاف با ایام سال جدید، از مردم خداجوی استان خواست تا با حضور پر شور در این مراسم معنوی از برکات خاص ماه رجب و آئین ویژه اعتکاف بهره‌مند شوند.

وی همچنین از بازاریان و کسبه خواست تا در روز‌های پایانی سال به حفظ عدالت و انصاف به محرومان در خرید‌های نوروزی کمک کنند و خیرین نیز حمایت‌های خود را از این قشر دریغ نکنند.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتار‌های رانندگی است و درآمدزایی نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا درباره افزایش نرخ جرایم رانندگی گفت: هدف اصلی از اعمال جریمه بحث بازدارندگی است و تمام اقداماتی که انجام شده و پیشنهاداتی که از طرف پلیس منعکس شده و در هیأت دولت به تصویب رسیده برای این است که ما بازدارندگی ایجاد کنیم نسبت به رفتار‌های پرخطر.

وی افزود: بحث افزایش نرخ جریمه دقیقاً متمرکز است بر اینکه ما دیگر شاهد تخلف نباشیم به هیچ عنوان نه در مجموعه پلیس و نه در مجموعه دولت نگاه به درآمدزایی نیست و فقط هدف بازدارندگی از خطر و رفتار‌هایی که موجب تصادف می‌شود است.

سردار حسینی گفت: اگر جرایم رانندگی ۱۰۰ برابر هم شود برای تأمین سلامت مردم است و راننده اگر رفتار درست داشته باشد و تخلفی انجام ندهد افزایش جریمه شرایط خاصی برای او ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: کمتر از ۲ درصد رانندگان در سال‌های قبل جریمه شدند و تمام این تمهیدات برای ۲ درصدی است که می‌خواهد اراده شأن را بر ۹۸ درصد تحمیل کنند که هیچ دستگاهی اجازه نمی‌دهد اقلیت ۲ درصدی بخواهد با سلامت و امنیت ۹۸ درصد بازی کند.

وی در پایان گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتار‌های رانندگی است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • رفتار پلیس با مردم خیرخواهانه و با مجرمان قاطعانه باشد
  • آتش بس کافی نیست؛ اسرائیل باید برگردد
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است