Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد-ایرنا- آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی در گذرشت روحانی وارسته حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ابراهیمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا در متن این پیام تسلیت آمده است؛ درگذشت روحانی وارسته حجه الاسلام مرحوم شیخ علی ابراهیمی مدیر موسسه امیر بیان موجب تاثر وتالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان به عنوان یک طلبه بسیجی مخلص وسربازولایت همواره درامر آموزش وتبلیغ معارف اسلامی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از هیچ کوششی دریغ ننمودند والگوی شایسته برای جوانان مومن انقلابی بودند.
در ادامه این پیام آمده است ؛ اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (ع),مقام معظم رهبری ، مد ظله العالی ،حوزه های علمیه , دوستان نزدیکان وخانواده محترم این مرحوم تسلیت گفته از خداوند متعال علو درجات برای ایشان وصبر واجر جمیل برای همگان مسالت دارم.
1920/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي پيام تسليت درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده را تسلیت گفت.

آنگونه که عصرایران روایت کرده، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب محسن مهرعلیزاده درگذشت تاسف برانگیز بانوی مومن‌ پارسا و بزرگوار سرکار عذرا خانم لباف رحمه الله علیه همسر گرانقدر و باوفایتان را صمیمانه به جنابعالی و همه بستگان داغدار به ویژه عزیزان سید خانم و آقایان یاسر و علی تسلیت می‌گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار و برای روان رنج کشیده ولی شکیبای آن فقید سعیده آمرزش و رحمت الهی و آرامش و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۲۸

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896167

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس