Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید.

کی روش استنلی (۶۹ - پنالتی) برای سپاهان و حسن بیت سعید (۸۱) برای فولاد گلزنی کردند.

سپاهان با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر به جای پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت تا این نتیجه به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سپاهان یک بازی کمتر دارد. فولاد هم با ۲۶ امتیاز به رده هفتم صعود کرد. فولاد با افشین قطبی در سه هفته گذشته شکست خورده بود و این تساوی سریال باخت‌های فولاد را قطع کرد.

یکی از اتفاقات عجیب این مسابقه اخطارهای مهدی کیانی هافبک سپاهان بود. کیانی یک بار در دقیقه ۴۴ از محمدحسین زاهدی داور بازی کارت زرد گرفت. این بازیکن در دقایق پایانی به خاطر خطایی که انجام داد بازهم کارت زرد گرفت اما داور فراموش کرد به این بازیکن کارت قرمز نشان بدهد و او را از زمین اخراج کند.

این بازی به نوعی افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد هم محسوب می‌شد و این باشگاه تدابیر گسترده ای برای حضور هواداران و افتتاح ورزشگاه در نظر گرفته بود.

کد خبر 4568734

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.



کد خبر 846243 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!