Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری بعدازظهر جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان دلفان، گفت: بسیار خوشنود هستیم که در ماه مبارک رجب ماه رحمت خداوند به این شهرستان سفر کردیم و شاهد آغاز طرح بزرگ اقتصادی در این قسمت از ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان برای یک امر خیر و طرحی برای ایجاد اشتغال جوانان حضور پیدا کردیم افزود: این طرح که در گذشته در این دولت پایه گذاری شده بود بنا به دلایلی کار ساخت آن عقب افتاد و با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت با معرفی سرمایه گذار جدید رسماً فعالیت این طرح مجدد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قبل از این به استان لرستان وارد شویم روند اجرای این طرح را به خوبی مطالعه کردیم و قبلاً توسط وزیر محترم کشور کلنگ آن به زمین زده شده بود، افزود: شب قبل از سفر به این استان به اتفاق نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس تلفنی با آقای، سعید کیا سعید کیا صحبت کردیم که به بنده اطمینان خاطر دادند که هیچ مشکلی برای ادامه ساخت این پروژه وجود ندارد و به ما اختیار تام دادند که هر مشکلی وجود داشته باشد حل شود.

شریعتمداری با اشاره به اینکه حتی مدیر بنیاد مستضعفان به بنده قول همکاری و کمک در مسیر ادامه پروژه با وجود تغییر پیمانکار را دادند، اظهار داشت: تأمین مالی این پروژه از محدودیت‌ها بود که خوشبختانه این مشکل نیز حل شد و توسط بانک توسعه تعاون در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت و پیمانکار طرح نیز مستقیماً زیر نظر این وزارتخانه قرار دارد و این موضوع ما را در تسریع در ساخت این طرح یاری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این شهرستان نباید محدودیتی برای ایجاد این طرح بزرگ اقتصادی صورت گیرد، افزود: اگر هم به هر دلیلی مشکلی پیش بیاید خود وزارتخانه پیگیر ادامه روند اجرای طرح خواهد بود و نخواهیم گذاشت خللی در اجرای آن به وجود بیاید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در دلفان لرستان به عنوان یک تکلیف به زیر مجموعه‌های این وزارتخانه ابلاغ شده است، افزود: عملیات اجرایی این پروژه می‌بایست در اسرع وقت شروع، شود و به هیچ وجهه متوقف شود و با توجه به اینکه مقدمات اولیه آن انجام شده است ضرورت دارد در اولین فرصت اجرایی شود.

شریعتمداری با اشاره به حاصلخیز بودن زمین‌های، کشاورزی این منطقه و وجود نعمت‌های فراوان خدادادی در آن، ادامه داد: این موضوع کمک فراوانی به اجرای این طرح خواهد کرد و از، لحاظ صرفه اقتصادی نیز برای سرمایه گذار مناسب خواهد بود و امیدواریم این مرکز اقتصادی بزرگ مایه خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد و اشتغال را برای فرزندان آنها فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به طور حتم پس از، بهره برداری اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم را با خود به همراه دارد افزود: همه کسانی که در این مسیر گام برداشته‌اند به طور حتم برای این عزیزان ثواب نوشته خواهد شد و امیدوار هستیم ما نیز به پشتوانه این مردم عزیز، این مسیر را ادامه بدهیم تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

کد خبر 4568767

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شریعتمداری گاوداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • ضرورت فعالیت دستگاه‌ها برای حضور در طرح نور
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی