Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود تأکید کرد، با تساوی در خانه صنعت نفت آبادان امیدواری بازیکنان این تیم گیلانی بیشتر شده است.

طرفداری - نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر اظهار داشت:

با توجه به شرایط موجود، تلاش کردیم تغییراتی در مسائل روحی و روانی بازیکنان ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم در اولین بازی، ایده‌آلِ کامل نبودیم، اما بازی در آبادان و تساوی مقابل صنعت نفت،‌ نتیجه خوبی بود. پس از آن امیدواری میان بازیکنان زیاد شد و آنها انگیزه زیادی در تمرینات داشتند.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

برای بازی مقابل پرسپولیس، بازیکنان از لحاظ روحی به من نیاز ندارند. پرسپولیس تیم بزرگی است و روز گذشته هم صدر جدول را از دست داد. این تیم فردا تلاش می‌کند تا به صدر جدول بازگردد که این کار ما را سخت خواهد کرد. با این حال انگیزه بازیکنان ما برای اثبات توانایی‌های‌شان بارورتر شده است و با کمک هواداران‌مان، می‌توانیم انرژی خوبی بگیریم.

«پرسپولیس در تمام خطوط تیم پرمهره‌ای است و نصف بازیکنان تیم ملی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، در این تیم حضور دارند.»، سرمربی تیم فوبتال سپیدرود با بیان این جمله گفت:

ضمن احترام به پرسپولیس، ما راه دیگری به جز برد در مسابقه نداریم، چون به اندازه کافی عقب مانده‌ایم. تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه کنیم و به پیروزی برسیم.

دست‌نشان درباره ضرب و شتم یک خبرنگار در پایان دیدار دو هفته پیش سپیدرود برابر استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:

من الان متوجه شدم که چنین اتفاقی رخ داده است. اگر این اتفاق افتاده است، مطمئناً باید از جامعه خبری عذرخواهی کرد و من نیز از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم خبرنگاران جزو زحمتکش‌ترین افراد هستند و شایسته این برخورد نیستند. نباید برخورد غلطی در قبال آنها شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه با مدیران باشگاه برای دلجویی از خبرنگاران صحبت خواهد کرد، گفت:

فکر می‌کنم در زمان آن بازی، مدیریت جدید حضور نداشته است و شاید ما مربیان و مدیران سپیدرود به دلیل مشغله بیش از حدی که برای امور عقب مانده تیم داشتیم، از این مسئله غافل بودیم. باید قدر شما زحمتک‌شان را دانست، چون اگر شما نباشید، شاهد انعکاس خوبی از اتفاقات مثبت و منفی نخواهیم بود و جامعه ورزش در سالم‌سازی و کیفیت، پیشرفت نخواهد داشت.

سرمربی سپیدرود رشت درباره غایبان تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس اظهار داشت:

خوشبختانه تعداد مصدومان ما به یک نفر رسیده است. محمدرضا مهدوی هنوز به تیم اضافه نشده و فعلاً تمرینات شخصی خود را با بدنساز تیم آغاز کرده است. بازیکن محروم هم نداریم و تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

دست‌نشان درباره اینکه سپیدرود باید در هفته‌های آینده بازی‌های خود را ببرد، تصریح کرد:

ما 9 دیدار در پیش داریم و باید امتیازاتی را جمع کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. برای رسیدن به این مسئله باید پیروز شویم که تمام توان من و کادر فنی در راستای این است که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی، شرایط مناسبی برای کسب پیروزی داشته باشند. مگر اینکه یک جا زورمان نرسد.

وی دیدار مقابل پرسپولیس را یکی از سخت‌ترین و مهمترین بازی‌های سپیدرود دانست و خاطرنشان کرد:

با این حال با نگاه برد به میدان می‌رویم. این مهم به این بستگی دارد که بازیکنان چگونه حمایت شوند، انرژی مثبت بگیرند و چقدر بتوانند موارد فنی را در زمین پیاده کنند. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و همین اعتمادبه‌نفس بازیکنان را افزایش می‌دهد. کارهای زیادی برای ایجاد انگیزه در تیم انجام داده‌ایم، اما هنوز کارمان تمام نشده و بیشتر از این کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره تغییر داور بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت:

کمک داور بازی تغییر کرده است. زرگر داور دیدار فرداست که در لیگ دسته اول،‌ قضاوت دو دیدار تیم‌های من را بر عهده داشت. زرگر در هر دو بازی، من را بدون کوچک‌ترین توهین و اعتراضی از کنار زمین اخراج کرد و این مسئله مرا نگران کرده است. زرگر یکی از بهترین داوران ماست و امیدوارم با کمک همکارانش، عدالت را در زمین اجرا کند تا حقی از ما و پرسپولیس ضایع نشود. فکر می‌کنم آن زمان ذهنیت تیم به سمت مثبت‌گرایی می‌رود.

دست‌نشان درباره جذب مونگ بت آلاسان، مهاجم کامرونی برای تیمش تصریح کرد:

این مهاجم از روز گذشته تمرینات ما را ترک کرد. ما کاری نداریم که او در چه تیمی حضور داشته است. بلکه عملکرد فنی‌اش مورد قبول کادر فنی نبود.

وی درباره بازگشت پیام صادقیان به تمرینات سپیدرود گفت:

صادقیان بازیکن خیلی خوبی بوده، اما از زمانی که به سپیدرود آمده‌ام، او را ندیده‌ام. صحبتی میان ما انجام نشده است و او فعلاً جزو برنامه‌های ما نیست، مگر اینکه خودش بخواهد به تیم بازگردد که باید صحبت‌هایی انجام شود. باید بررسی شود که چرا تیم را ترک کرد و چگونه می‌خواهد به سپیدرود بازگردد. اگر شرایط‌مان با یکدیگر هماهنگ شد، می‌توانیم از وجودش استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت درباره جای خالی لیست تیمش اظهار داشت:

ما یک جای خالی داریم و نمی‌توانیم بیش از یک بازیکن جذب کنیم. بازیکن هم باید آزاد باشد و جایی بازی نکند تا بتواند به سپیدرود بیاید. از روز اول به دنبال این بودیم تا بازیکنی را صرف‌نظر از شرایط مالی باشگاه جذب کنیم.

دست‌نشان با بیان اینکه بازیکنان ایرانی زیادی به صورت آزاد حضور ندارند، خاطرنشان کرد:

به دنبال این هستیم بازیکنی را به خدمت بگیریم که از بازیکنان فعلی سپیدرود، کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد. شاید هم بازیکنی جذب نکنیم. مگر اینکه بتواند به ما کمک کند. شرایط سختی داریم و احتمالاً برای کارهای سخت ساخته شده‌ایم. برای از بین بردن این سختی‌ها به کمک یکدیگر نیاز داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند قبل از مسابقه حساس تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت. سرمربی صنعت نفت درباره این بازی گفت: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او با اشاره به شرایط پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: ما به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم.

کمالوند با درخواست از هواداران تیمش گفت: امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

وی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند با اشاره به شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

سرمربی نفت آبادان با جملات حرف‌های خود را به پایان برد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!