Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ماشین سازی تبریز موفق شد در دیداری خارج از خانه تیم میزبانش یعنی پارس جنوبی جم را با یک گل مغلوب کند.

به گزارش جمعه شب خبرنگار ورزشی ایرنا، در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر از ساعت 17:45 به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم شاگردان رضا مهاجری که به دنبال جبران شکست هفته قبل برابر تراکتورسازی بودند، در دقیقه 64 توسط فرشاد سالاروند دروازه میزبان را باز کردند تا بازی با همین یک گل به اتمام برسد.
ماشین سازی با کسب سه امتیاز این مسابقه 25 امتیازی شد و بالاتر از تیم های نساجی و پیکان به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد.
ورزشی ** 9463 ** 1355 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارس جنوبي جم ماشين سازي ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بانوان شرکت تعاونی روستای خراشاد در شهرستان بیرجند، توانسته اند با تولید محصولاتی منحصر بفرد، از پنبه با کیفیت که بخشی از آن از تولیدات استان نیز است، اصالت پوشش ایرانی- اسلامی را از خراسان جنوبی به خارج از مرز‌های کشور معرفی کنند.
تولیداتی با کیفیت که هنر دست زنان روستایی است و خیلی ها را در شهرهای استان نیز علاقه مند به انجام آن کرده است .

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز