Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  پارس جنوبی جم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف ماشین سازی تبریز رفت و در حالی که به دنبال برتری مقابل مهمان خود بود بسیاری از فرصت‌ها را از دست داد تا جایی که از حریف خود گل خورد.

گل تبریزی‌ها را فرشاد سالاروند در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی جم با ترکیب رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، امیر شبانی، سعید محمدفرد، شهرام گودرزی، میثم نقی‌زاده (۶۹- محمد نوری)، حسین پورامینی، روح‌الله سیف‌اللهی، کیوان امرایی (۵۸- مجید علیاری)، فرزاد حاتمی (۱۲- میرهادی میرجوان) و ابراهیم صالحی در بازی حضور یافتند.

اعضای تیم ماشین سازی تبریز هم در این بازی، فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، فرشاد سالاروند (۸۳- محسن یوسفی)، سعید مهری (۱+۹۰- رضا عبدی)، مسیح زاهدی، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر (۵۰- جای کویتونگو) و احسان تاییدی بودند.

داوری این دیدار را، رضا کرمانشاهی با کمک رضا سخندان و رضا قیم به عهده داشتند.

پارس جنوبی جم حالا با ۲۵ امتیاز در رده هشتم و ماشین سازی تبریز با همین امتیاز به علت تفاضل گل، در جایگاه نهم جدول است.

انتهای پیام/ک

پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب ماشین سازی تبریز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر