Web Analytics Made Easy - Statcounter

الغرافه برنده نبرد تیم‌های لژیونرهای ایرانی در هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر شد. ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (جمعه) در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر تیم العربی پذیرای تیم الغرافه بود و با شکست 2 بر یک مواجه شد. ویلفرد بونی در دقیقه 2 زننده گل تیم العربی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 گل تیم الغرافه نیز در دقایق احمد علا‌ء‌الدین (7) و ویلفرد بونی (بازیکن حریف - 73) به ثمر رساندند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیم الغرافه بازی کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر بازیکن ایرانی نیز برای العربی از ابتدا به میدان رفت.

تیم الغرافه با کسب ششمین پیروزی فصل جاری لیگ ستارگان قطر 22 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. تیم العربی نیز با اندوخته 27 امتیازی در جایگاه ششم باقی‌ماند.

تساوی در رویارویی تیم‌های لژیونرهای ایرانی + عکس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رامین رضاییان مهدی طارمی مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان مهدی طارمی مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد