Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@17:39:28 GMT

نقشه عجیب گوگل مپ/ مرز لرستان تغییر کرده است!

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۲۵۲۵

نقشه عجیب گوگل مپ/ مرز لرستان تغییر کرده است!

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اخیرا نقشه‌هایی که در آن یک حوزه آبریز از استان لرستان را در خطه استان اصفهان لحاظ کرده بودند، دردسرساز شده و اعتراضاتی را در میان مردم این استان برانگیخت.

 

در تصاویر گوگل هم استان اصفهان با استان خوزستان مرز مشترک دارد و بخشی از استان لرستان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️این در حالی است که سازمان نقشه‏ برداری کشور به عنوان متولی امور نقشه و اطلاعات مکانی در ایران اعلام کرد که در تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران، مرز مشترکی بین استان‌های اصفهان و خوزستان وجود ندارد و هیچ‌یک از نقشه‌های این سازمان نیز بیانگر واگذاری بخشی از استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری به استان اصفهان نیست .

 

تابناک

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوگل لرستان گوگل مپ نقشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ۵ هزار و ۲۸۰ کیلومتر مربع از اراضی لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ مسلم مویدی گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان ۳۵ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغی را در استان شناسایی کردند که از اول تا هفتم فروردین پنج هزار و ۲۸۰ کیلومتر مربع پایش شده است.

وی افزود: بیشترین تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان خرم آباد با ۱۶ مورد بوده است.

سرهنگ مویدی اظهارداشت: برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند که بر اساس قانون، هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود هر گونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت اکیپ‌های گشت تغییر کاربری اراضی در لرستان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • تک عکس: مسیر زیبای ریلی لرستان _ خوزستان
  • پایش بیش از ۵ هزار و ۲۸۰ کیلومترمربع از اراضی لرستان
  • پایش ۵ هزار و ۲۸۰ کیلومتر مربع از اراضی لرستان
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان