Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@06:00:08 GMT

خاکسپاری پیکر پاسدارعبادیان پوردر هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۲۹۰۷

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی در پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : پاسدار مرحوم نظام عبادیان پور دارای اخلاقی حسنه و معتقد به ولایت و انقلاب بود که تا آخرین لحظات از عمر شریف خود در کنار پاسداران وبسیجیان بود مرحوم عبادیان پور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که بعد از بازنشستگی درسپاه با عشق و علاقه با هماهنگی فرماندهی ، به مدت چند سال راننده خودرو ناحیه سپاه مشغول کار و انجام وظیفه شد و با همه به گرمی رفتار داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماموریت های سپاه برای اعزام کاروان های راهیان نور یا دیگر مراسمات ملی و مذهبی در کنار بسیجیان و نیروهای سپاه بود و به عنوان یک پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و پاسدار از هیچ همکاری و کمکی برای مجموعه بزرگ سپاه و بسیج کوتاهی نمی کرد و در هر ساعت و لحظه آماده خدمت رسانی بود.

وی بابیان تلاش برای انتقال تجربیات خود به نیروهای سپاه و بسیج گفت: پاسدار مرحوم نظام عبادیان پور همواره تلاش داشت که تجربیات پاسداری و دوران هشت سال دفاع مقدس را در اختیار بسیجیان و پاسداران جوان قرار بدهد و به عنوان یک پیشکسوت پاسدار با اخلاص همکاری می کرد و بسیجیان و پاسداران از نوع رفتار و اخلاق و خونگرمی این برادر بزرگوار راضی و قدرشناس هستند و در هر جایی به نیکی ازش یاد می کنند ،روح بزرگ این مرحوم تا از دست رفته پاسداربازشسته و رزمنده هشت سال دفاع مقدس نظام عبادیان پور شاد و یادش گرامی باد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه، پاسدار انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نهاد با ارزشی که نقش مهمی در پاسداری و حفاظت از میهن اسلامی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • سپاه، پاسدار انقلاب
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است