Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:02:14 GMT

رسانه ها به هیچ مرکز قدرت و ثروتی وابسته نباشند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۱۷۷

رسانه ها به هیچ مرکز قدرت و ثروتی وابسته نباشند

به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان شامگاه پنجشنبه در جشن پنج هزارمین نسخه از انتشار روزنامه پیام استان سمنان در سالن هلال احمر شهر سمنان افزود: بیان حقیقت همواره در دستور روزنامه نگاران است و دغدغه های مردم باید با اطلاع رسانی دقیق به گوش مسئولان برسد.
رئیس خانه مطبوعات کشور اضافه کرد: در دولت گذشته با دادگاهی کردن، روزنامه ها تعطیل می شدند و در این دولت به دلیل مشکلات اقتصادی روزنامه ها در آستانه تعطیلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فشار ترامپ دلیلی نیست که نسبت به بی توجهی و سهل انگاری های بعضی از مسئولان در داخل کشور اشاره نشود و با همیاری و همدلی باید برای توسعه ایران تلاش کرد.
کواکبیان تصریح کرد: برای بودجه سال آینده برای رفع مشکلات مطبوعات کشور تلاش زیادی شد که امیدواریم‌ با پیگیری ها وضعیت مشکلات روزنامه های کشور کاهش یابد.
رئیس خانه مطبوعات کشور افزود: روزنامه ها رکن اساسی برای اطلاع رسانی دقیق و بیان توفیق ها و مشکلات در جامعه هستند و حمایت از اصحاب رسانه وظیفه اصلی مسئولان باشد.
وی خاطرنشان کرد: زبان مردم بودن و ارتقای فرهنگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان سمنان از اهداف اساسی روزنامه پیام در دهه های گذشته بوده است.
کواکبیان ادامه داد: روزنامه پیام از جمله روزنامه های محلی سرشناس به گفته کارشناسان است و این روزنامه با وجود مشکلات فراوان سرپا ایستاده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان حضور داشتند.
روزنامه پیام سمنان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مصطفی کواکبیان که در شمارگان 15 هزار نسخه منتشر می شود سابقه ای 27 ساله دارد.
7339/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصحاب رسانه مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی هلال احمر آستانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر

مشکین دشت در استان البرز واقع شده است، بلواری که جایگاه سوخت خسروی در آن قرار دارد و به سمت جاده مشکین دشت است فاقد روشنایی است. به گفته شهروند خبرنگارما فاصله این بخش از جاده از تیر چراغ برق ۷۰۰ متر است و به دلیل وجود جایگاه سوخت به سیستم روشنایی نیاز دارد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر و پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

 

 
متن پیام شهروندخبرنگار

سلام این بلوار تا اولین تیر چراغ برق فقط ۷۰۰ متر فاصله دارد و مهمترین قسمت آن وجود جایگاه سوخت رسانی خسروی در جاده مشکین دشت به سمت مشکین دشت است که واقعا به علت نبود سیستم روشنایی مشکل ساز شده است.

منبع: شهروندخبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

تاریکی پایانه تاکسیرانی متروی شاهد تهران گلایه مسافران شد + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • ایران قدرت جهانی
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • مشکلات سیستم روشنایی بخشی از جاده مشکین دشت از زبان شهروندخبرنگار + تصاویر
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند
  • پیام های عملیات وعده صادق