Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:21:49 GMT

اجرای یک کمدی موزیکال در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۳۳۸۴

اجرای یک کمدی موزیکال در نوروز ۹۸

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش کمدی_موزیکال «هوراشیو» از ۳ فروردین روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو خواهد بود.

جواد مولانیا که سال گذشته نمایش «آمادئوس» را در تالار حافظ اجرا کرده، با «هوراشیو» در ایام نوروز روی صحنه‌ عمارت نوفل لوشاتو خواهد بود.

هدف از اجرای این نمایش در ایام نوروز ایجاد فضایی شاد در تعطیلات برای خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این اثر عبارتند از علی هاشمی، ایمان اصفهانی، بهادر اورعی، ندا کوهی، جواد خواجوی، مهرناز فراهانی، مهشاد بهرامی نژاد، سینا رازقی، و جواد مولانیا.

نمایش کمدی_موزیکال «هوراشیو» که اقتباسی از نمایش نامه هملت نوشته شکسپیر است، توسط مهدی پوربلاسی نوشته شده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: امین ساقیان، گروه کارگردانی: مهشاد بهرامی نژاد (دستیار و برنامه ریز)،آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده و سرپرست گروه موسیقی: آرمان پارسیان، (گیتار الکتریک: حامد آل عباسیان، شاهین رجب پور، ترانه سرا: میثم بهاران، طراح نور و صحنه: جواد مولانیا، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر تولید: کهبد تاراج، دستیار تولید: امیرحسین نوح نژاد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، علاوه بر دومین طنزواره استانی "میرما"  به کارگردانی کیوان ورشویی از جویبار، نیز  نمایش کمدی ریکا به کار گردانی یاسر محمودی از ساری، استنداپ کمدی با اجرای مبین ذبیحی نژاد از نکا، استنداپ کمدی با اجرای شبنم محمد تبار از آمل، نمایش کمدی مرگ روزانه به کارگردانی حسن رامی از محمودآباد از ۲۹ فروردین صبح و عصر از در سالن‌های کانون پرورشی رضوان و سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار گردید که  با استقبال خوب هنرمندان، دانش آموزان و علاقمندان مواجه شد.

اجرای‌های دومین طنزواره استانی میرما با حضور هنرمندان طنزپرداز برتر استان مازندران و اختتامیه این طنزواره استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار خواهد شد.

یادآور می شود جلسه نقد و بررسی آثار طنزواره با حضور داوران و شرکت کنندگان روز گذشته در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار  شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید