Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سازمان ملل متحد جمعه شب از ورود نخستين کشتي وابسته به برنامه جهاني غذا (WFP) به بندر الحديده يمن از ماه مه سال 2018 تاکنون خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، برنامه جهاني غذا سازمان ملل متحد (WFP) اخيرا در بيانيه اي اعلام کرده بود يمن با شديدترين بحران غذايي در جهان روبرو است.
بر اساس اعلام اين سازمان، 18 ميليون يمني در خطر گرسنگي قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"ليز گراندي" Lise Grande هماهنگ کننده امور انساني سازمان ملل متحد در يمن هم اخيرا هشدار داده بود ادامه جنگ در يمن به قحطي سراسري در اين کشور مي‌انجامد.
عربستان با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از شانزده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
تجاوز نظامي عربستان همچنين کشور فقير يمن را با کمبود شديد مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.117
کليدواژه سازمان ملل متحد الحديده

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فروریختن پل در بالتیمور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، در پی برخورد یک کشتی باری به پلی در بندر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، این بندر که از شلوغ‌ترین بنادر شرق آمریکا محسوب می‌شود، تعطیل شد و تاکنون ۶ نفر مفقود اعلام شده‌اند.

براساس اعلام گارد ساحلی ایالت مریلند، تیم‌های امداد و نجات به‌رغم شرایط به شدت دشوار در اعماق آب‌هایی که لاشه پل در آن غرق شده است، در حال جست و جو برای پیدا کردن مفقود شدگان هستند اما به نظر می‌رسد که تاکنون ۶ کارگر جان خود را از دست داده باشند.

این کشتی باری موسوم به «دالی» با پرچم سنگاپور که بندر بالتیمور را به مقصد سریلانکا ترک کرده بود، به تیرک نگهدارنده پل فولادی «فرانس اسکات‌کی» برخورد کرد و به فرو ریختن آنی بخشی از این این سازه ۲.۵۷ کیلومتری منجر شد.

به‌دنبال این حادثه که دیروز رخ داد، تعدادی از وسایل نقلیه به همراه سرنشینان‌شان به داخل آب سقوط کردند. تیم‌های امداد و نجات دو نفر را نجات دادند که یکی از آنها در بیمارستان به سر می‌برد. به گفته مقامات، این دو نفر به همراه ۶ کارگر مفقودشده، در حال ترمیم و آسفالت جاده پل فرانسیس اسکات بودند!

دیگر خبرها

  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • ببینید | فروریختن پل در بالتیمور
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد