Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی تبریز مقابل پدیده مشهد گفت: برد مهمی را مقابل تیم قدرتمند پدیده کسب کردیم. خوشحال کننده ترین اتفاق این است که هوادارانمان را خوشحال به خانه‌هایشان می‌فرستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره بردهای متوالی تراکتورسازی تبریز مقابل مدعیان قهرمانی لیگ برتر نیز اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت تراکتور را بگویم اتحاد و همدلی است که بین تمام ارکان باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسجام کامل داریم تا بتوانیم به هدفمان که قهرمانی است نزدیک شویم.

وی درباره شایعاتی که درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل ماشین سازی تبریز به دلیل مالکیت محمدرضا زنوزی در هر دو باشگاه تصریح کرد: وقتی یک تیم اوج می‌گیرد خیلی‌ها می‌خواهند صحبت‌هایی را برای بر هم زدن تمرکز همان تیم مطرح کنند. پس ما هم درک می‌کنیم که در حال حاضر عده‌ای بخواهند درباره تراکتورسازی حرف‌های بی ربط بزنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من فقط یک سوال دارم. آیا آقایانی که نقد می‌کنند انتظار داشتند تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی ببازد؟ اگر می‌باخت فوتبال پاک بود؟! اتفاقاً اگر مقابل ماشین سازی که شرافت بالایی به خرج دادند می‌باختیم باید همه از ما گله می‌کردند که چرا باختید.

بهتاج در ادامه افزود: به جرأت می‌گویم یکی از دلایل موفقیت تراکتورسازی حضور آقای زنوزی است. همه چیز در باشگاه طبق نظم دنبال می‌شود و کسی هم در کار دیگری دخالت ندارد.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص تکلیف «لی اروین» برای حضور در ترکیب این تیم به خبرنگار مهر گفت: کمیته انضباطی درباره رفتار اشتباه آقای اروین تشکیل جلسه داد. به زودی هم رأی مربوط به این بازیکن را رسانه‌ای خواهیم کرد. اما درباره حضورش در ترکیب تراکتور سازی آقای لیکنز تصمیم گیری می‌کند. در حیطه اختیارات فنی فقط ایشان می‌توانند تصمیم گیری کند.

بهتاج با تمجید از عملکرد لیکنز تاکید کرد: او بدون هیچ حاشیه‌ای روی مسائل فنی تمرکز دارد. تأثیرگذاری بسیار خوبی هم در تیم داشته‌اند. امیدوار هستیم بتوانیم در ادامه بازی‌ها نیز نتایج خوبی بگیریم و به موفقیت دلخواهمان برسیم.

کد خبر 4568590

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب بهتاج تیم فوتبال تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال ایران محمدرضا زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم