Web Analytics Made Easy - Statcounter

خجسته پور با اشاره به اینکه، بیان هر پدیده و ارزش در قالب هنر ماندگار است، گفت: هنر، عکاسی و فیلم کوتاه مؤلفه‌های تأثیرگذار در اطلاع‌رسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب الله خجسته پور» در آئین اختتامیه دهمین دوره فیلم و عکس استان سمنان بابیان اینکه هر پدیده و ارزشی که در قالب هنر بیان شود ماندگار خواهد شد، ابراز داشت: امروز در جهانی که سرعت خبر و اطلاع‌رسانی رشد بسیار قابل توجهی پیداکرده است، باید برای جاودانه کردن میراث‌های ارزشمند این مرز و بوم از هنر کمک گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: هنر، عکاسی و فیلم کوتاه، چند مؤلفه‌ای هستند که می‌توانند در گره‌گشایی مشکلات موجود در امر اطلاع‌رسانی بسیار تأثیرگذار باشند.

 

وی بابیان اینکه آیندگان و نسل‌های بعدی می‌توانند در چندین سال بعد، با مشاهده هنرهای به‌جامانده با بسیاری از وقایع، اتفاقات و میراث‌های این مرز و بوم ارتباط برقرار کنند، ابراز داشت: هنر در انتقال سریع اطلاعات و مفاهیم به مخاطبان نقش مهم دارد.

 

خجسته‌پور فیلم کوتاه را یکی از نیازهای بشر عنوان کردوگفت: از عکاسی می‌توان به عنوان یکی از زیباترین هنرها نام‌برد چراکه در لحظه‌ای بسیار کوتاه اتفاقی رخ می‌دهد و از طریق لنز دوربین عکاسان هنرمند ثبت و ماندگار می‌شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: خلق آثار هنری توسط نوجوانان و جوانان در قالب رقابت باوجود اساتید شاخص، یکی از فرصت‌هایی است که در قالب جشنواره‌های فرهنگی و هنری از این دست برای جوانان هنرمند فراهم می‌شود.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان خبرگزاری شبستان عراق کانون های مساجد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل گام دوم انقلاب معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»