Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:24:25 GMT

اسماعیل‌پور: وضعیت دستم افتضاح است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۴۳۰۱

اسماعیل‌پور: وضعیت دستم افتضاح است

دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: رسول خادم به شدت پیگیر کارم بود که بتوانم در آلمان جراحی کنم و حتی اکنون نیز پیگیر شرایطم است.

به گزارش ورزش سه مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آسیب‌دیدگی دستش که منجر به دوری‌ از کشتی شده است، اظهار داشت: وضعیت دستم افتضاح است. قبل از انتخابی تیم ملی جراحی کردم و به همین دلیل هم به انتخابی نرسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیر ماه تمریناتم را شروع کردم اما دوباره در حین تمرین دستم شکست. می‌خواستم در آلمان دستم را جراحی کنم و به آلمان هم رفتم و پیش از آن قرار بود با 10 هزار یورو این عمل را انجام دهم، اما هزینه‌ها خیلی بالاتر رفت و گفتند باید 15 هزار یورو هزینه کنم.

 

وی با تاکید بر اینکه هزینه درمان با خودش هست، ادامه داد: وقتی هزینه جراحی سنگین‌تر شد،‌ دیدم نمی‌توانم این کار را انجام دهم و به ایران برگشتم. حالا هم مانده‌ام چه کار کنم، استخوان دستم بیرون زده و حتما باید جراحی انجام شود.

 

اسماعیل‌پور که گفته می‌شود از مسئولان وقت گله دارد، با اشاره به اینکه رسول خادم همه گونه حمایت را از او داشته، تصریح کرد: از هیچ کسی گله‌ای ندارم. رسول خادم به شدت پیگیر کارم بود که بتوانم در آلمان جراحی کنم، چه آن زمان که رئیس فدراسیون بود و چه حالا که سمتی در فدراسیون ندارد کاملا پیگیر کارهایم هست، مسئله این است هر کسی در این موضوع کوتاهی کرده باشد، آن فرد آقا رسول نبوده است.

 

این کشتی‌گیر مازندرانی در پاسخ به این سوال که چرا از فدراسیون پزشکی ورزشی کمک نمی‌گیرد، گفت: آنها اگر می‌خواستند، کاری انجام می‌دادند. من این همه مصاحبه کردم و گفتم دستم وضعیت خیلی بدی دارد حالا ظاهرا ناراحت شده‌اند که چرا به ما نگفته‌ای! مگر می‌شود در این مدت متوجه آسیب‌دیدگی شدید من نشده باشند. از طریق دوستانم یکی دو پزشک دیگر پیدا کرده‌ام که ببینم می‌شود کاری انجام داد. به دنبال دکتر کیهانی هستم ولی هنوز موفق نشده‌ام با ایشان صحبت کنم و وقت بگیرم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم این جراحی را انجام دهم.

 

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه نه تنها برای کشتی گرفتن که برای فعالیت عادی هم با مشکل مواجه است، عنوان کرد: این وضعیت برای دست راستم به وجود آمده و نه تنها برای کشتی، بلکه برای کارهای روتین زندگی هم با مشکل مواجه هستم. دستم درد زیادی دارد.

    آزاد مسعود اسماعیل پور کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد مسعود اسماعیل پور کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در یک هفته گذشته تعداد مراجعات به اورژانس بیمارستان ۳۰۸۵ مورد بوده که تعداد ۲۹۳۴ مورد آن به صورت سرپایی و ۱۵۱ مورد آن به صورت تحت نظر بوده است.

ساجد ادامه داد: تعداد تماس با اورژانس ۷۵ مورد بوده که از این تعداد ۲۳ مورد بیماران تصادفی و ۵۲ مورد غیر تصادفی می‌باشد.

ساجد در ادامه افزود: در حوزه بهداشت نیز از ۲۴ اسفند و همزمان با شروع طرح تشدید نظارت نوروزی و مقارن با ماه مبارک رمضان نظارت‌های مستمر و اثربخشی از سوی همکاران بهداشت محیط بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و با هدف تأمین سلامت شهروندان صورت گرفته است، به طوری که در مجموع ۳۸۴ بازدید صورت گرفته در قالب تیم‌های نظارتی دو نفره بهداشت و ۶ بازدید مشترک در قالب همکاری با اتاق اصناف شهرستان و تعزیرات از شروع طرح تا به امروز برای ۱۷ واحد که ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطاریه صادر گردیده و ۶ واحد نیز علیرغم تمایل همکاران بازرس و به جهت اهمیت تأمین سلامتی مردم پلمپ گردیده است.

ساجد افزود: همچنین در طی این بازدید حدود ۵۱۲ کیلو مواد غذایی غیربهداشتی نیز توقیف و پس از طی روند قانونی معدوم گردیده است.

ساجد گفت: در طی این مدت ۲۴۳۲ نفر از شهروندان و مهمانان نیز به مراکز شبانه روزی خواجه و بخشایش و مرکز بیتوته کلوانق مراجعه و از خدمات موجود در مرکز شامل ویزیت پزشکی و خدمات پرستاری استفاده نموده‌اند.

ساجد در پایان ضمن تشکر از همکاران بهداشت و درمان شهرستان به جهت تلاش شبانه روزی، از مساعدت و همراهی مسئولین و کارشناسان ادارات شهرستان در اجرای طرح نوروزی تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کردند: با تلاش شبانه روزی همکاران بهداشت و درمان و با توجه به رسالت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر نظارت بر تأمین و توزیع مواد غذایی سالم، طرح مذکور در شهرستان هریس تا زمان اتمام آن یعنی ۱۵ فروردین با تمام توان و قوت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6064066

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • (ویدیو) وضعیت پل فرانسیس اسکات پس از برخورد کشتی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد