Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی صبح شنبه در مراسم آغاز رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی استان سمنان به میزبانی ستاد فرماندهی ناجای استان، از آمادگی نیروهای انتظامی و امدادی برای برگزاری این رزمایش عملیاتی ویژه نوروز ۹۸ خبر داد و بیان کرد: این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در آن بیش از پنج هزار نیروی پلیس به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح نوروزی ۹۸ پلیس و دستگاه‌های امدادی در استان سمنان تمهیدات خوبی را برای رفاه حال مسافران اندیشیده‌اند که از جمله آن‌ها استقرار ۱۵۰ ایستگاه پلیس سیار و ثابت در جاده‌ها است.

استقرار ۳۰۰ تیم پلیس در راه‌های استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۵۰ دوربین ثبت تخلفات در راه‌های استان فعال خواهند بود، گفت: ۳۰۰ تیم پلیس انتظامی و راهور ویژه طرح نوروزی در سراسر استان به کار گرفته شده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه استان سمنان مقصدی امن و آرام همراه با زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری برای مسافران نوروزی است، ابراز کرد: طرح نوروزی پلیس و دستگاه‌های امدادی با شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر از امروز آغاز شده تا مسافران بتوانند به بهترین نحو از این استان تردد و از جاذبه‌های گردشگری سمنان نیز استفاده کنند.

وی افزود: عملیات انتظامی یکی از پر حجم‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات‌های خدماتی و ترافیکی سال است که با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و اجرایی اجرا می‌شود اما به هر روی، نیروی انتظامی با هدف روان‌سازی ترافیک و تأمین امنیت بیشترین حضور را در نقاط استان سمنان خواهند داشت.

کد خبر 4568944

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز 98 سمنان قاسمی نیروی انتظامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه گذشته در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف راننده آژانس در شاهرود که در آن سارق با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود ماموران کلانتری ۱۳ البرز شناسایی و دستگیری سارق را در اولویت کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: مامور قلابی دستگیر شد

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند، اضافه کرد: تیمی از ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: ضمن اعتراف متهم به زورگیری پرونده تکمیل و همراه وی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی دافزود: مأموران انتظامی گرمسار، حین گشت زنی هدفمند در شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به راکبی مردی جوان مشکوک که با استفاده از اصل غافلگیری وسیله نقلیه را متوقف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط پلیس مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش موتور سیکلت مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به این که فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چهارچوب قانون با هرگونه فعالیت مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228122 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان