Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:21:40 GMT

واکنش شجاعانه یک جوان به یاوه گویی سناتور استرالیایی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۵۶۱۲

واکنش شجاعانه یک جوان به یاوه گویی سناتور استرالیایی

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- روز گذشته و پس از حمله تروریستی نیوزیلند یک سناتور استرالیایی مهاجران مسلمان را به این عمل متهم کرد که پسری نوجوان با پرتاب تخم مرغ به سمت وی خشم خود از این اتهام را ابراز کرد.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای خبرگزاری میزان، روز گذشته و پس از حمله تروریستی نیوزیلند یک سناتور استرالیایی مهاجران مسلمان را به این عمل متهم کرد که پسری نوجوان با پرتاب تخم مرغ به سمت وی خشم خود از این اتهام را ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخم مرغ استرالیا خبرنگار کنفرانس خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور شوقانی صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ مقاومت در مرکز آموزشی شهید قزوهی سمنان با بیان اینکه «وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست، بیان کرد: این عملیات توانست اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه این عملیات برای جبهه مقاومت دلگرم کننده بود، افزود: عملیات وعده صادق توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد و توانست مشت محکمی بر دهان مستکبران باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان به سالروز تأسیس سپاه هم اشاره کرد و گفت: یکی از شعارهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت از همه وفاداران و کسانی است که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی با توکل به خدا در این سنگر دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

شوقانی غلبه خون بر شمشیر در جای جای جهان و حمایت از مستضعفان جهان را شعار سپاه دانست و تاکید کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت سپاه است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق پاسخ به اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشور در سوریه و سایر اقدامات خبیثانه این رژیم جعلی بود.

کد خبر 6084142

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • مسلمان شدن ۳۰ زن استرالیایی با الهام از مقاومت زنان غزه
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها
  • عملیات «وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست
  • (ویدئو) کتک‌کاری فعالان محیط زیست در مراسم سناتور جمهوری‌خواه
  • حزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کرد