Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم مسخره باز گفت: حس و حالم خیلی خوب است و اولین تجربه ام را به شدت دوست دارم و خوشبختانه در همان زمان جشنواره در اکران های مردمی واکنش‌های بسیار خوبی دریافت کردم.

همایون غنی‌زاده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص مخاطب اصلی فیلم سینمایی "مسخره باز" گفت: من مسخره باز را برای همه ساختم و این طور نیست که از همان ابتدا به دنبال مخاطب خاص بوده بوده باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره سبک فیلمسازی خود افزود: از نظر من سبک یک فیلم تماشاگر را انتخاب نمی‌کند. سبک یک فیلم نمی‌تواند بگوید که تماشاگر آن را دوست دارد یا نه بلکه این کار کیفیت اثر است. شما در هر سبکی فیلم بد بسازید مخاطب آن را دوست نخواهد داشت.

کارگردان فیلم مسخره باز درباره احتمال استقبال عموم از مسخره باز اضافه کرد: هر فیلمسازی یک انگیزه برای ساخت فیلم دارد و آن این است که بداند فیلم را برای مردم می سازد. البته ادعای این را ندارم که در ساخت فیلمی مخاطب پسند موفق شده‌ام.

وی درباره اولین تجربه کارگردانی خود در سینما تاکید کرد: حس و حالم خیلی خوب است و اولین تجربه ام را به شدت دوست دارم و خوشبختانه در همان زمان جشنواره در اکران های مردمی واکنش‌های بسیار خوبی دریافت کردم.

کارگردان نمایش "می‌سی‌سی‌پی نشسته می میرد" درباره تاثیر تئاتر بر اولین ساخته سینمایی خود خاطرنشان کرد: سینما سینما است و تئاتر تئاتر. به هیچ وجه نمی‌خواستم فضای تئاتر را وارد سینما کنم. من از تئاتر آمده ام و منکر این نمی شوم اما گونه سینمایی که کار کردم بیش از تئاتر به خود سینما وامدار است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همایون غنی زاده اخبار سینما سینمای ایران اخبار سینمای ایران مسخره باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

مدیر منطقه۴ شهرداری همدان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک واقع در بلوار آیت‌الله نجفی شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی طهماسبیان امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که ابعاد یادمان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بالغ بر ۸ مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را در مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ یادمان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مناسب تفریحی و معنوی برای خانواده‌ها مهیا شود.

مدیر منطقه ۴شهرداری همدان با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، ادامه داد: ساخت این یادمان از ردیف‌های بودجه شهرداری منطقه چهار بوده که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تأیید قرار گرفت، اضافه کرد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید گمنام در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاک‌سپاری شد و بعد از آن اقداماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این یادمان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

کد خبر 745981

دیگر خبرها

  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها