Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:39:56 GMT

ورود فدراسیون به روایت جنجالی از زندگی تختی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۶۲۱۲

ورود فدراسیون به روایت جنجالی از زندگی تختی

فدراسیون کشتی در بیانیه ای برخی اظهارنظرها در یکی از برنامه های تلویزیونی در مورد جهان پهلوان تختی را خارج از چارچوب اخلاق دانست و خواستار دخالت مدیران ارشد رسانه ملی شد.

به گزارش ورزش سه، با گذشت چند روز از اظهارات جمشید مشایخی در رابطه با زندگی غلامرضا تختی فدراسیون کشتی به این مصاحبه بازیگر مطرح سینما و تلویزیون واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از اینکه بابک تختی در مصاحبه ای مفصل این صحبت ها را رد کرده، فدراسیون کشتی نیز از اظهارات مشایخی انتقاد کرده است.


البته به نظر می رسد اظهارات اخیر مجری برنامه شبکه پنج بیشتر مورد انتقاد فدراسیون کشتی بوده است.


در این بیانیه آمده است:


متأسفانه در برنامه تلویزیونی اختیاریه از شبکه پنج سیما با تهیه کنندگی و اجرای آقای سید مرتضی فاطمی شاهد ورود به حریم خصوصی و زندگی شخصی جهان پهلوان غلامرضا تختی و بی اخلاقی ها و ناجوانمردی ها در حق این بزرگمرد کشتی ایران و جهان هستیم. این امر متأسفانه با اصرارهای خارج از قاعده مجری و استفاده از افرادی که کمترین شناخت را از جهان پهلوان تختی داشته اند صورت می گیرد که نشان از برنامه ای مشخصی برای تخریب چهره مردمی تختی است.


فدراسیون کشتی پس از اظهار نظرهای آقای جمشید مشایخی پیشکسوت محترم عرصه سینما و تلویزیون به دلیل جایگاه کسوت ایشان ورودی به موضوع نکرد و سیل علاقمندان به کشتی در فضای مجازی و حقیقی ارادت خود را به غلامرضا تختی نشان دادند، اما ظاهرا مجری و تهیه کننده برنامه اختیاریه همچنان قصد دارد پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و با یک کار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی اینبار از زبان خسرو معتضد تاریخدان مطالب خود را در مورد حریم خصوصی و زندگی شخصی جهان پهلوان تختی تکرار کرد.


آقایان مسئول در رسانه ملی از شما تقاضا می کنیم به مدیران شبکه پنج سیما و تهیه کننده و مجری برنامه اختیاریه اعلام فرمایید از دست درازی در حریم شخصی و خصوصی زندگی جهان پهلوان غلامرضا تختی و مرحوم شهلا توکلی دست بردارند و با روش های نخ نما به دنبال اسطوره کشی نباشند.


جایگاه جهان پهلوان غلامرضا تختی مرد بزرگ کشتی کشور در قلب مردم ایران بوده، هست و خواهد بود و ارادت ایشان به تختی بزرگ هیچگاه با این روش های ناجوانمردانه کم نخواهد شد، اما فدراسیون کشتی در صورت تکرار این مسائل این حق را برای خود محفوظ می داند برای دفاع از حق خانواده بزرگ کشتی و مرد بزرگ و جاویدان کشتی از طرق مختلف این موضوع را پیگیری کند.

غلامرضا تختی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: غلامرضا تختی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی

علی عبدی گفت: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت ماه آینده به میزبانی استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار میشود و از این رو فدراسیون کشتی اسامی نفرات دعوت شده به مسابقات را به هیات‌های استانی ابلاغ کرده‌است.

سرپرست هیات کشتی قم با اشاره به اینکه استان قم هشت نفر سهمیه مستقیم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی دارد به اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی جواهری و علیرضا نجاتی، در وزن ۶۳ کیلوگرم محمد جانقلی و رضا مردی، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی، در وزن ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در وزن ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکاییلی دعوت شدگان قمی به مسابقات هستند.

سرپرست هیات کشتی قم افزود: هم چنین چهار سهمیه به استان قم به دلیل کسب مقام چهارم تیمی در رقابت‌های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ اعطا شده‌است که انتخاب اسامی آن‌ها بر عهده هیات استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرا زندگی پس از زندگی هنوز پربیننده است؟
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • چرا «زندگی پس از زندگی» هنوز پربیننده است؟
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • جزییات انتشار ۱۵ عنوان کتاب درباره شهدای کشتی‌گیر
  • غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک