Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:19:21 GMT

فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهرضا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۶۹۲۰

فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهرضا

شهرضا – شهردار شهرضا گفت: یکی از مشکلات این شهرداری، فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی است که باید برای رفع آن هرچه سریع‌تر اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حبیب قاسمی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، از صدور تقاضای شهرداری شهرضا برای دریافت وامی با مبلغ سه میلیارد تومان خبر داد و افزود: این مبلغ برای استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب در فضای سبز و توسعه آن هزینه می‌شود در حالی که باتوجه به وضعیت خشکسالی و اقلیم خشک منطقه اجرای این طرح ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرضا، خاطرنشان کرد: تاکنون برای واگذاری ۴۵ دستگاه اتوبوس با ۱۶ هزار سفر نفر به بخش خصوصی، شش مرحله آگهی مزایده منتشر شده، اما هیچ سرمایه‌گذاری حاضر نیست در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

شهردار شهرضا تأکید کرد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرضا باعث شده تا هیچ سرمایه‌گذاری تمایل به شرکت در مزایده‌ها را نداشته باشد، البته سیاست‌های تشویقی نیز برای متقاضیان بخش خصوصی این بخش در نظر گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه وضعیت مالی شهرداری‌های استان از نظر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و معوقات رضایت‌بخش است، خاطرنشان کرد: مهمترین معضل شهرداری‌ها نبود منابع پایدار است که از تمرکز بر ساخت و ساز و غفلت از ایجاد منبع درآمد ناشی و باعث ایجاد نگرانی در تأمین هزینه‌های جاری شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پورتال سرمایه گذاری شهرداری‌ها، یادآور شد: در این پرتال پورتال ۹ پروژه و ۲۰ طرح برای شهرضا تعریف شده است.

شهردار شهرضا با تأکید بر ضرورت اصلاح بودجه این شهرداری، اظهار کرد: سند بودجه این شهرداری برای سال مالی جاری براساس درآمد ۳۳ میلیارد تومان تنظیم شده بود که تاکنون ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ محقق شده است.

قاسمی بیشترین مخارج شهرداری‌ها را درخصوص تأمین حقوق و بیمه پرسنل دانست و تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان از درآمدهای این شهردری صرف این هزینه‌ها می‌شود که این مسئله جایی برای تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری، تأکید کرد: مهمترین اولویت شهرداری، تکمیل این طرح‌ها است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوسرانی تاکسیرانی شهرداری شهرضا نوسازی و بهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان

محسن تویسرکانی در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، ضمن قدردانی از همکارانش در شهرداری کرمان، به‌ویژه مدیر شهربازی و معاون خدمات‌شهری شهردار گفت: از زحمات شبانه‌روزی ۲ ماه اخیر که همکارانم در شهربازی کشیده‌اند تا این محیط را فراهم کنند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان، در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.

سرپرست شهرداری کرمان بیان داشت: خوشبختانه شهربازی کرمان در حال تغییر است و در ۲ ماه گذشته وقتی تصمیم گرفتیم این محیط ارتقا پیدا کند، هزار میلیارد ریال هزینه و سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.

تویسرکانی با بیان اینکه اعتقاد دارم کرمان فقط «با مردم آباد می‌شود»، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعا می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

وی افزود: در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم، همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.

سرپرست شهرداری کرمان در عین حال بیان کرد: البته این اقدامات برای شهری مثل کرمان کافی نیست؛ چراکه کرمان، شهر زیارتی است و میزبان زائران حاج‌قاسم سلیمانی عزیز هستیم و باید حتما شهری در شأن زائران عزیز حاج‌قاسم باشد. 

وی افزود: حاج‌قاسم عزیز، همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشت، ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم و در دستور کار و مدنظر داریم.

وی همچنین از همه کسانی که آیین بازگشایی شهربازی کرمان را رقم زدند، تشکر کرد و گفت: ان‌شاءالله این تحولات در سال جدید ادامه داشته باشد و در سال آینده و در آیین بازگشایی شهربازی کرمان، شاهد اتفاقات و تحولات بیشتری باشیم.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز، ضمن خیرمقدم به همه مدیران و مردم که در آیین بازگشایی شهربازی کرمان حضور یافتند، از تلاش همکارانش در شهربازی کرمان تقدیر کرد.

 آیین بازگشایی شهربازی کرمان، با برنامه‌های متنوع، نورافشانی و موسیقی همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی