Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی دو نفر از کسانی که نیت تبانی در فوتبال داشته اند با هماهنگی کمیته اخلاق و ماموران انتظامی دستگیر شدند. این موضوع بهانه ای شد که کمیته اخلاق اطلاعیه ای را صادر کند.
به گزارش صدای ایران از ورزش 3، در این اطلاعیه کمیته اخلاق ضمن تایید خبر مورد اشاره اعلام کرد در این مقطع حساس و سرنوشت ساز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و شرایط جدول مسابقات کلیه تحرکات و اتفاقات به نحو کاملاً دقیق تحت رصد و نظارت کمیته اخلاق قرار دارد و با حضور و عضویت نمایندگان مراجع انتظامی و اطلاعاتی در واحد صیانت از فوتبال زیر مجموعه این کمیته اقدامات مناسبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
علاوه بر این از کلیه اهالی فوتبال درخواست می شود که هرگونه اطلاعات خود در زمنیه تبانی بین بازیکنان ، باشگاه ها و ... را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و یا شماره تلفن های 02144738402 و 09198417445 در اختیار این کمیته قرار دهند. هم چنین این کمیته با هشدار اینکه هرگونه تبانی در مسابقات فوتبال می تواند مجازات از شش ماه تا سه سال حبس را در پی داشته باشد اعلام می دارد که با تخلفات و جرائم در این زمینه به شدیدترین نحو قانونی برخورد و مقابله خواهد شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کمیته اخلاق فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

 پیش از شروع بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در نهم اسفندماه سال گذشته مسئولان پرسپولیس کاغذ‌های عجیبی را روی در رختکن خود کشف کردند.

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس این کاغذ‌ها را که شبیه به جادو و طلسم است به ناظر بازی ارائه کردند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

مسئولان ذوب آهن نیز به صحبت های پرسپولیسی ها ضمن تکذیب این موضوع به علیه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس