Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ غلام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم، گفت: اقدامات و ارائه هشدار‌ها از اولویت‌های اول پلیس در پیشگیری از آسیب‌ها و رخداد‌های احتمالی است و پلیس خاتم با آمادگی مطلوب کنترل نظم در ایام پایان سال را بر عهده دارد و به هیچ فردی اجازه اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای مردم را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس تلاش کرده است با اقدامات گسترده، رصد اطلاعاتی با اشراف بر پدیده قاچاق مواد محترقه غیر مجاز اعمال کند و دسترسی قشر آسیب پذیر از جمله کودک و نوجوان به مواد غیر مجاز محدود شود.

 سرهنگ کشوری خاطر نشان کرد: همکاری‌های خوبی با آموزش و پرورش در ارائه هشدار‌ها و آگاه سازی دانش آموزان نسبت به پیامد‌های استفاده از مواد محترقه در حال انجام است، اما مهم‌ترین نقش را خانواده‌ها می‌توانند بر عهده بگیرند.

سرهنگ کشوری اظهارداشت: شهروندان از سوزاندن وسایل یا مواد غیر متعارف مانند کپسول گاز، لاستیک و آمپول، استفاده از مواد آتش زا نظیر بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

 پلیس  روزهای پایانی سال در کنارمردم خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!

 به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: در تصادفات منجر به مرگ شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: متاسفانه برخی از عابرین پیاده شب هنگام لباس‌های تیره می پوشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در رصدها مشخص گردید که بیشترین تصادفات منجر به مرگ شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین الدین است.

سرهنگ کشیر ادامه داد: معابری که اعلام شد جزو معابر خطرناک تهران به ویژه در شب هنگام بوده و پلیس بارها اطلاع رسانی های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی شهر و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصا معابر بزرگراهی تردد می کنند باید با دقت و مهارت بیشتری تردد داشته و حواس شان به عابرین پیاده و موتورسواران باشند و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس پرتی آنان می شود جدا پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری