Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@05:48:57 GMT

شروع رزمایش ترافیکی نوروزی پلیس راه مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۷۷۷۸

شروع رزمایش ترافیکی نوروزی پلیس راه مازندران

تین‌نیوز | 

رزمایش ترافیکی نوروزی پلیس راه ، راهداری ، اورژانس 115، هلال احمر برای خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در مازندران از امروز شنبه آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا ، همزمان با برگزاری رزمایش ترافیکی نوروزی ، نیروهای خدمات رسان شامل پلیس راه ، اورزانس ، راهداران و جمعیت هلال احمر به جاده های اصلی مازندران اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران گفت: این استان در نوروز سال گذشته از لحاظ تردد در بین استان های کشور در رتبه سوم قرار گرفت و این نشان می دهد باید خدمات ترافیکی در نوروز در جاده های اصلی استان با همکاری و دقت بیشتری انجام شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار میرمحمود میرفیضی افزود : در سال جاری پیش بینی می شود آمار مسافران نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و باید خدمات رسانی نیز به نسبت مسافران افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود افزایش سفرها در این استان در سال جاری آمار فوتی 5 درصد و سوانح رانندگی حدود 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شد.

به کارگیری 15 هزار نیروی انتظامی در نوروز

فرماندهی نیروی انتظامی مازندران گفت: در مجموع در طرح نوروزی سال جاری 15 هزار نیروی انتظامی و نظامی به کارگیری شدند که بخشی از این نیروها در قالب راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کار خدمات رسانی به مسافران را بر عهده دارند.

سردار فیضی افزود : برای طرح نوروزی 282 اکیپ جاده ای پلیس راه با 516 گروه های گشتی اعم از سواره و پیاده سازمانی شدند .

وی اضافه کرد: علاوه بر آن 12 هزاردانش آموز همیار پلیس نیز برای اجرای طرح نوروزی و کاهش سوانح رانندگی به کار گرفته شدند.

طرح ترافیک نوروزی 25 اسفندماه شروع و تا 17 فروردین ماه 98 در مازندران ادامه خواهد داشت.

در تعطیلات نوروزی سال گذشته 15 میلیون نفر شب مسافر از اقصی نقاط ایران به استان مازندران سفر کردند و از مراکز تفریحی و تاریخی این خطه شمال کشور دیدن کردند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رزمایش ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند وضعیت تردد در راه‌های استان از جمله کندوان، هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین از نظر جوی نیز مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه در راه‌های مازندران اعمال شد و تا صبح شنبه ادامه دارد و محور کندوان عصر امروز در صورت داشتن بار ترافیکی و با نظر پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6082301

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی