Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@04:25:55 GMT

کاهش سوانح رانندگی در جاده های سمنان با نظم پذیری

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۷۸۳۷

کاهش سوانح رانندگی در جاده های سمنان با نظم پذیری

تین‌نیوز | 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نظم پذیری و افزایش همدلی و هم افزایی دستگاه های امدادی و خدمات رسان به کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان در نوروز 98 می انجامد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، حبیب اله خجسته پور در آیین آغاز رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز 98 در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: برای خدمت رسانی به مسافران و زائران حرم رضوی(ع) در سمنان تمامی دستگاه های خدمات رسان و امدادی در نوروز 98 آمادگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظم پذیری یکی از شاخص های موثر در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان است، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی اصولی و حضور همه جانبه در محورهای ارتباطی سمنان می توان سفر خوشی را برای مسافران نوروزی رقم زد.

خجسته پور اضافه کرد: جاده های ارتباطی استان یکی از طولانی ترین جاده های کشور با ویژگی های خاص است که خدمت رسانی به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پاداش معنوی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی و امدادی استان در نوروز دور از خانواده های خود خواهند بود که این خدمت صادقانه در نزد خداوند بدون پاداش نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، رزمایش نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند امسال تا 18 فروردین 98 اجرا می شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سوانح رانندگی رزمایش انتظامی ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان