Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،در اوایل اسفند ماه بود که امام جمعه اردبیل در خطبه نماز جمعه  کمپین نوروز ساده را مطرح نمود.وی در اظهارتی که تازگی داشت گفت: با همت جمعی و تعهد انسانی و قدسی ، امسال نوروز را ساده برگزار کرده و از همین خطبه کمپینی را بنام نوروز را بی تکلف و ساده برگزار کنیم ، اعلام می کنیم.

این امر با استقبال شخصیتها و چهره های دولتی و عموم مردم قرار گرفت و با قرار دادن عکس  به کمپین نوروز ساده پیوسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور سازمانهای مردم نهاد اردبیل با پیوستن به این کمپین در صدد گسترش  آن هستند.تبیین برگزاری نوروز ساده از وظایف اصلی سمن ها در این کمپین می باشد.در همین راستا نیز خبرگزار برنا با گفتگو با چهره های مختلف و اعضای سمن ها به تبیین نوروز ساده خواهد پرداخت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه نوروز ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تاکید براینکه خدمات فراجا به درستی در جامعه تبیین شود، گفت: گزارش درست از اقدامات فراجا موجب تقویت امید در مردم می‌شود.

سیدمحمود حسینی پور دوشنبه ۶ فروردین در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز که در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: سالی که گذشت از منظر امنیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سال مهمی بود، با توجه به توطئه‌های دشمن که در بستر فضای مجازی حملات خود را شروع کرد شاهد جنگ سخت در فضای مجازی بودیم.

او با بیان اینکه در جنگ‌ سایبری فراجا توانست با تدبیر، صبرو شکیبایی وصف ناپذیر صف منافقان را از مردم جدا کند و با منافقان متصل به جبهه دشمن مقابله کند، افزود: تلاش و جهاد نیروی انتظامی موجب شد صیانت از ارزش‌های انقلاب شد.

نماینده عالی دولت در مازندران به رویدادهای مهم سال گذشته در استان و نقش موثر فراجا اشاره کرد و گفت: پلیس نقش تاثیرگذاری در طرح تابستانه و سالم سازی دریا، انتخابات ۱۱ اسفند و خدمات سفرهای نوروزی دارد، در واقع امنیت استان مرهون زحمات شبانه روزی فراجا است.

وی با اعلام اینکه پلیس با اخلاگران جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند، تصریح کرد: یکی از توفیقات پلیس استفاده از امکانات دانش بنیان و تبدیل شدن به پلیس دیجیتال است زیرا نوع تهدیدات در جامعه امروزی متفاوت شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر ساله پلیس انتظامی با امکانات محدود استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد یادآور شد: در ایام نوروز سه برابر جمعیت استان؛ مازندران توسط پلیس مدیریت می‌شود.

این مسئول با اشاره به روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز، شب‌های قدر و روز طبیعت از پلیس خواست تا با ایجاد امنیت در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بکوشد، خاطرنشان کرد: مازندران دیار علویان است باید جلوی هنجارشکنان گرفته شود.

حسینی پور کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات را اقدام با ارزش فراجا دانست و گفت: این آمار باید حفظ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • پیاده روی ساده و سبک بعد از هر وعده غذایی به این دلایل مهم توصیه می شود...
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند
  • ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه