Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال 1397، با اشاره به اینکه تبریز ظرفیت های بسیار بالا و متنوعی نسبت به سایر نقاط کشور دارد، گفت: با توجه به توانمندی های گردشگری و صنعتی تبریز، این شهر باید محل تردد تجار، بازرگانان، دیپلمات ها و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: هنوز هتل های تبریز ظرفیت حضور همزمان چندین هیات بزرگ اقتصادی و روسای جمهوری را ندارد و طرح مشارکتی مجتمع دیپلماتیک برای تحقق این هدف است که کلنگ آن در اردیبهشت به زمین زده خواهد شد.

 

پورمحمدی افزود: تبریز را باید به پایتخت دیپلماسی ایران تبدیل کنیم تا بیش از پیش بتواند به اقتصاد کشور و منطقه کمک کند؛ از این روست که مجتمع دییپلماتیک تبریز قرار است در مدت یک سال ساخته شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرک خودرو نیز در تبریز ایجاد خواهد شد، گفت: برای سامان دهی وضع اقتصادی صنعت آذربایجان شرقی کنسرسیوم هم تشکیل می شود، هر چند وقتی یک واحد تولیدی واگذار شده است، بخش خصوصی باید پاسخگوی مشکلات آن باشد.

 

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت در این خصوص مظلوم واقع شده اما در هر شرایط برای رفع مشکلات اقتصادی و دلسوزی به مردم این کمک را می کند.

 

وی همچنین یادآور شد: برای تحقق مهاجرت معکوس باید امکانات استانی ارتقا یابد و از طرف دیگر جذابیت ها و امکان اشتغال در مرکز استان متمرکز نشود.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم همواره در مناسبت های مختلف مثل انتخابات مشارکت گسترده ای دارند، گفت: این مشارکت ها بی نظیر است و حتی در آمریکا و اروپا نیز این میزان حضور سابقه ندارد.

 

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه کالاهای اساسی، مایحتاج مردم و کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید همگی تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: با ارتقای سامانه توزیع و رفع اشکالات آن، قیمت و نحوه توزیع اقلام اساسی از شنبه آینده منطقی تر خواهد شد.

 

در این جلسه از تلاش‌ها و خدمات دکتر رحیم شهرتی‌فر، معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی قدردانی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی خودرو زمین شب عید مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

 سردار محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر تبریز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده را کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز