Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@05:44:18 GMT

پایگاه امداد و نجات جاده ای جغتای راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۳۰۹

پایگاه امداد و نجات جاده ای جغتای راه اندازی شد

براتعلی میرجهانگیری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه امداد ونجات نوروزی دربخش هلالی روستای راه چمن جغتای به صورت 24ساعته با اکیپ امدادی شامل آمبولانس، خودروی ست نجات و امدادگران آماده ارائه خدمت به مسافران و زائران امام رضا (ع) است.
وی ادامه داد: شهرستان جغتای به عنوان نقطه ارتباط زمینی بین استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان از اهمیت خاصی برخوردار است و از طریق این پایگاه جاده ای می توان به مسافران و زائران در محور مواصلاتی جاجرم به جوین وجغتای خدمات رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرجهانگیری گفت: کارگروه کاهش سوانح در مسیر جاده های جغتای هم سه نقطه حادثه خیز این شهرستان شامل منطقه ریواده عبدل آباد، تقاطع ابویسان و تقاطع ابوچناری را شناسایی کرد که از این تعداد دو نقطه در ردیف نقاط حادثه خیز کشوری جای دارند.
جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای مسیرهای جاده ای جغتای - جاجرم و جوین - سبزوار را زیر پوشش خدمات امدادی خود دارد.
جغتای در 330 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر خدمات رسانی خراسان شمالی مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز «محمد رستگاری» در حاشیه سفر به شهرستان بهاباد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این سفر یک روزه از کلیه راه‌های استحفاظی شهرستان بهاباد بازدید شد و مسائل با حضور معاونان و کارشناسان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در مورد تقاطع روستای پرک و دو بانده شدن این مسیر از سه‌چاهون تا بافق نیز گفت: تقاطع روستای پرک یکی از نقاط حادثه‌خیز استان براساس پایش سال ۱۳۹۴ کشور تعیین و در کنار ۱۰ نقطه حادثه‌خیز استان براساس این پایش در اولویت اصلاح قرار گرفته است که امیدواریم در این مورد خاص تا یکی دو ماه آینده شاهد اصلاح کامل این تقاطع باشیم.

رستگاری ابراز امیدواری کرد: با اصلاح این تقاطع در قالب یک میدان استاندارد با دسترسی‌های کافی، بار ترافیکی معادن منطقه از روستای پرک خارج و به سمت کوشک و روستاهای اطراف نیز کاهش یابد.

وی در مورد دو بانده شدن مسیر بهاباد به چادرملو نیز اظهار کرد: این مسیر خطرناک و پرحادثه که از مشکلات اصلی مردم بهاباد و هزاران کارگری است که در این مسیر تردد دارند، یک محور اختصاصی بوده که در گذشته جهت ایجاد راه دسترسی توسط خود مجتمع معدنی چادرملو ایجاد شده است ولی اداره کل راهداری آماده تحویل گرفتن این محور برای تامین اعتبار جهت رفع نواقص آن و با توافق مسئولان چادرملو، دو بانده سازی آن هستیم.

مدیر کل راهداری استان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در بهاباد راجع به آسفالت برخی راه‌های روستایی بهاباد مانند راه‌های روستایی درند، ندن، بموئیه، خرمتک و تنگل و کمکوئیه، گفت: راه روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار امکان آسفالت دارند و هم اکنون نیز تمام روستایی با این شرایط در استان دارای راه آسفالت هستند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228097 برچسب‌ها سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای تردد جاده ها ترددهای جاده ای

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج