Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:09:31 GMT

خانواده های معظم شهدا در آب منطقه ای البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۶۰۷

خانواده های معظم شهدا در آب منطقه ای البرز تجلیل شدند

کرج - ایرنا - خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته شهدا روز شنبه در شرکت آب منطقه ای استان البرز تجلیل و به رشادت های حماسه آفرینان مرزهای جغرافیایی و معنوی ایران اسلامی ارج نهاده شد.

به گزارش ایرنا، داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز در این آئین اظهار داشت : امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی همه مرهون خون های پاک شهدا بوده و باید هر دستگاه اجرایی به نوبه خود در مسیر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همه ما در برابر خون های پاک شهدا و رشادت های ایثارگران دفاع مقدس وظیفه داریم از جانفشانی ها و دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم.
نجفیان از ایثار گران و خانواده های معظم شهدا به عنوان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد وگفت: در برابر خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه سنگینی داریم و از آنان باید درس رشادت و شهامت بیاموزیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز به مردم و مسئولان توصیه کرد که شهدا برای حفظ ارزش ها و داشته های ملی و جغرافیایی ایران اسلامی جانفشانی کردند و ما باید در حفظ تمام ارزش ها و داشته های این سرزمین نظیر منابع آبی برای نسل های آینده به خوبی مراقبت کنیم.
وی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی و اداری موظف است در حوزه کاری خود ضمن ارج نهادن به ایثارگری های شهدا ، خدمت به تمام قشرهای اجتماعی را سرلوحه قرار دهد چرا که شهدا بدون توجه به بخشی نگری و قشر نگری جان خود را برای تمام ایران و ایرانیان فدا کردند.
همچنین در این مراسم بازنشستگان شرکت آب منطقه ای البرز تجلیل شدند.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهدا البرز آب منطقه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش