Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:42:38 GMT

حمله به نمازگزاران مسجدی اینبار در لندن! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۸۹۶۸

حمله به نمازگزاران مسجدی اینبار در لندن! +تصاویر

خبرگزاری میزان: ساعاتی پس از حمله تروریستی به نمازگزاران دو مسجد در نیوزیلند، ویدئویی منتشر شد که نشان می‌دهد افرادی با سر دادن شعار‌های اسلام هراسانه بیرون مسجدی در لندن، با سلاح سرد به مسلمانان حمله ور شدند.
به گزارش سان، افرادی با سر دادن شعار‌های اسلام‌هراسانه بیرون از مسجدی در منطقه «وایت چپل» لندن پایتخت انگلیس، با سلاح سرد به مسلمانان حمله ور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تصاویر ویدئویی منتشر شده از این حادثه که در روز جمعه اتفاق افتاد، اوباشی با چکش به نمازگزاران مسجدی در شرق لندن حمله می‌کنند.
مهاجمان ۲ مرد حدودا ۲۰ ساله هستند که به گزارش پلیس چکش یا شی مانند آن را در دست داشتند. این افراد پیش از حضور پلیس در محل با خودرو متواری شدند.

پلیس لندن زخمی شدن یک مرد ۲۷ ساله از ناحیه سر را در پی این حادثه تایید کرد.

در پی حادثه تروریستی روز جمعه نیوزیلند، کارشناسان امنیتی در مورد قتل عام مشابه در انگلیس هشدار دادند. حمله به نمازگزاران در لندن در حالی رخ داد که دولت انگلیس از افزایش ضریب امنیت مساجد خبر داده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: نمازگزاران مسجد حمله تروریستی لندن تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل حادثه اصفهان در روزنامه‌های آمریکایی و انگلیس

همشهری آنلاین: روزنامه های آمریکا و انگلیس هرکدام از نگاه خودشان به حادثه اصفهان پرداخته‌اند. در این گزارش‌ها به نوعی حادثه اصفهان به عنوان پاسخ محدود و کم اهمیت اسرائیل توصیف شده است.

دستور بایدن درباره سکوت پیرامون حادثه اصفهان

روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا در گزارشی درباره حادثه اصفهان نوشته است: مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به روزنامه واشنگتن پست گفتند که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به آنها دستور داده است که درباره حوادث مرتبط با عملیات ادعایی اسرائیل در اصفهان، به طور علنی با هیچکس صحبتی نکنند. همزمان «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نداشته است.» تنش‌ها طی چند هفته گذشته میان اسرائیل و ایران در بالاترین سطح بوده است و همزمان دولت آمریکا بر عدم همراهی با اسرائیل در اقدام علیه ایران تاکید کرده است.

اقدام اسرائیل به نفع تهران تمام شد

روزنامه فایننشال تایمز چاپ انگلیس هم در گزارشی درباره حادثه اصفهان، اقدام ادعایی تل آویو علیه ایران را بسیار محدود و ناچیز توصیف کرد و نوشت: حمله اسرائیل علیه ایران یک حمله بسیار محدود بود که عواقب انسانی و آسیب جدی به همراه نداشت. تحولات منطقه نشان می‌دهد که ایران کم کم در حال پیشروی است، در حالی که اسرائیل هر بار پاسخی نمی دهد. اگر با یک صفت بخواهیم عملیات انتقام اسرائیل علیه ایران را در روزهای اخیر توصیف کنیم، باید بگوئیم که عملیات اسرائیل یک اقدام بسیار محدود و کوچک بود. خود آمریکایی ها، اسرائیلی ها و دیپلمات های انگلیسی هم بر محدود بودن این عملیات در ایران تاکید کرده‌اند. در واقع اقدام محدود و کوچک اسرائیل علیه ایران به نفع تهران تمام شد.

کد خبر 845863 برچسب‌ها آنتونى بلينكن انگلیس اسرائیل خبر ویژه بایدن تهران ایران

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد
  • تحلیل حادثه اصفهان در روزنامه‌های آمریکایی و انگلیس