Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران بر تامین ایمنی تهویه تونل ایستگاه‌های افتتاح شده از خط ۷ مترو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح بخش شمالی خط ۷ مترو تهران که صبح امروز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره امنیت این خط گفت: با توجه به سابقه موضوع، خط قرمز ما ایمنی است و در خط ۷ مترو تهران ایمنی لازم رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون قطار‌ها در این خط باسرفاصله ۱۵ دقیقه حرکت می‌کنند و این زمان در آینده به ۱۰ دقیقه خواهد رسید.

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات خط ۷ برای این مقدار تردد قطار‌ها ایمنی کامل دارد و طبق تعهدات پیمانکار، تا خرداد که ایستگاه‌های مابین بخش شمالی افتتاح خواهد شد، ایمنی برای سرخط‌های کم‌تر از ده دقیقه فراهم می‌شود.

شهردار تهران گفت: هم اکنون ۳ ایستگاه از خط ۷ مترو افتتاح شده است و ۵ ایستگاه میانی نیز تا خرداد افتتاح خواهد شد. همکاران من در عمیق‌ترین بخش‌های تونل نیز ایمنی تهویه هوا را تست کردند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حناچی درباره علت تاخیر در افتتاح خط ۶ مترو توضیح داد: ریزه کاری‌هایی در این خط مانده است که انشالله تا یک ماه آینده بر طرف می‌شود و این خط نیز افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مجوز تغییر کاربری۶۲ باغ در تهران گفت: متاسفانه در گذشته چیزی در حدود ۱۰۰ هکتار از باغات تهران از دست رفته است، البته این کار بر اساس ضابطه‌ای صورت گرفت که در طرح تفصیلی، طرح جامع و برنامه توسعه آمده بود و شورای شهر در مصوبه اخیر این ضابطه را لغو کرد. در این شرایط اعطای مجوز به ۶۲ باغ مانند کشیدن ترمز قطار است که قطعاً تا وقتی ایست کامل اتفاق بیفتد قطار مقداری جلو خواهد رفت.

حناچی افزود: این مجوز‌ها در شرایطی صادر شد که لغو آن‌ها سخت بود؛ یا باید توسط شهرداری خسارت به مالکان پرداخت می‌شد یا از طریق دیگری که مسیر‌های سخت تری بود به موضوع این مجوز‌های به اصطلاح «لای در گیر کرده» می‌پرداختیم.

انتخاب مدیرعامل بانک شهر در گرو انتخاب اعضای هیئت مدیره از سوی بانک مرکزی

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت انتخاب هیئت مدیره بانک شهر، عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره را سهامداران پیشنهاد کردند و انتخاب از میان آن‌ها توسط بانک مرکزی انجام می‌شود. به محض انتخاب اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل جدید هم انتخاب خواهد شد، اما تا آن زمان مدیرعامل فعلی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

حناچی درباره بدهی شهرداری تهران نیز گفت: با توجه به اینکه شهرداری به بانک‌ها بدهی دارد، نمی‌توانیم از تسهیلات بانکی استفاده کنیم. البته در تلاش هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم و بتوانیم از اعتبارات بانکی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری حناچی مترو شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد