Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح جزئیات جلسه امروز این مجمع پرداخت و گفت: محور اصلی مباحث در جلسه امروز مربوط به بودجه و اختلافات مجلس و شورای نگهبان در این‌باره  بود.

وی درباره تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با این اختلافات افزود: این اختلافات سه مورد بود که دو مورد از آن به نفع مجلس رأی داده شد و یک مورد هم به نفع مجلس تمام نشد و آن هم در مورد بدهی‌هایی بود که استمهال شده و قرارداد مجدد بسته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصباحی‌مقدم یادآور شد: این قرارداد شامل «ربح مرکب» می‌شد. مجلس در این مورد خواسته بود که باید مانع «ربح مرکب» شد. شورای نگهبان در این‌باره ایرادی گرفته بود که آن ایراد در مجمع و با اصرار بنده مطرح شد و نظر مجلس مورد رأی‌گیری قرار گرفت اما رأی نیاورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: تصمیم‌گیری در مورد پالرمو و CFT هم به بعد از عید موکول شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد مصباحی مقدم مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی جی تی ان، دیروز مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که این اپلیکیشن چینی را وادار می کند از شرکت مالک خود (بایت دنس) جدا یا در بازار آمریکا مسدود شود. مجلس سنا هفته آینده درباره این لایحه رای گیری می کند.

در همین راستا ماسک در پلتفرم ایکس نوشت: تیک تاک نباید در آمریکا ممنوع شود، هرچند چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس است اما ممنوعیت این پلتفرم مخالف آزادی بیان است.

همچنین ممنوعیت تیک تاک به رییس جمهور آمریکا اختیار می دهد تا اپلیکیشن های دیگری که توسط کشورهای متخاصم کنترل می شوند را تهدیدی برای امنیت ملی قلمداد کند.

کد خبر 6084562

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانونگذاری طبق اصل ۸۵
  • مجلس با بررسی «طرح نظام قانون‌گذاری» طبق اصل ۸۵ مخالفت کرد
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا