Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء از آمادگی این مجموعه برای اتمام ۲۲ کیلومت راز خط هفت با ۲۰ ایستگاه تا پایان سال ۹۸ و بهره‌برداری از آن خبر داد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید محمد در مراسم افتتاح ایستگاه هلال احمر و بهره‌برداری از بخش شمالی خط 7 متروی تهران (7 کیلومتر و 3 ایستگاه از خط 7 ایشتگاه هلال احمر، تربیت مدرس و صنعت) اظهار کرد: افتتاح پروژه در شرایط کنونی و تحریمها افتخاری است که حاصل شده است و موجب دلگرمی و امید مردم و یاس دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء ادامه داد: خطر هفت با 27 کیلومتر طول و 22 ایستگاه و همچنین ایستگاه‌های تقاطعی از ایستگاه‌هایی است که بسیار ویژه بوده؛ ضمن اینکه استانداردهای پدافند غیرعامل نیز در خط 7 پیش‌بینی شده است. کاهش آلودگی هوا و ترافیک از مواردی است که مورد توجه مسئولان پروژه مترو بوده و اجرای این پروژه نیز می‌تواند مسئولان را در رسیدن به اهداف مورد نظر کمک کند. برنامه‌ریزی کردیم تا سال آینده 22 کیلومتر و 20 ایستگاه را در سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

محمد با اشاره به کملطفی‌های صورت گرفته نسبت به خط 7 مترو گفت: این خط به خاطر کمبود منابع مالی مظلومترین خط هفت مترو محسوب می‌شود و ابتدای شروع این پروژه، مسئولان اولویت‌هایی را در سایر پروژه از جمله خط 3، 4 و شش و همچنین تونل توحید و پل صدر در نظر داشتند و کم‌لطفی‌هایی نسبت به این پروژه در بحث منابع مالی صورت گرفته است. امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم و همچنین شهرداری تهران سایر پروژه‌های شهری نیز به سرانجام برسد.

وی همچنین از بومی‌سازی قطعات به کارگرفته شده در مترو گفت: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان و مهندسی، بومی‌سازیها را در کشور افزایش دهیم.

پایان طراحی 4 خط جدید مترو در تهرانمحسن هاشمی: دولت روحانی برخلاف دولت‌های قبل، کمکی به مترو نکرد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط متروی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروی تهران متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​

تین نیوز

سید محمد آقامیری درباره ماجرای سنگ اندازی یک مقام ارشد در وزارت کشور برای واردات اتوبوس های برقی و واگن های متروی چینی اظهار کرد: دو سیستم برای واگن های مترو شامل AC , DC وجود دارد و واگن ها باید بر اساس آنالیزور سیستم های الکتریکالی که روی آنها نصب است، ساخته شود تا کارایی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  آقامیری ادامه داد: بر این اساس، شرکت های چینی به ایران آمدند و از سیستم قطارهایی که مدنظر ماست نمونه برداری کردند تا طراحی بر اساس آن انجام شود؛ بنابراین آنالیز سیستم قطارهای مترو به شرکت چینی داده شده و امر واگن سازی در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: خللی در ساخت واگن ها وجود ندارد اما به دلیل اینکه پک پای قرارداد مربوط به دولت است، طرف چینی اعلام کرده که سیستم های فنی که در قرارداد شهرداری تهران پیوست شده، باید به تأیید دولت هم برسد.

آقامیری افزود: تأیید سیستم فنی که درخواست شرکت چینی بود، به وزارت کشور رفته اما نیروهای فنی که بخواهد آن را خوب بررسی کند، در اختیار نداشته اند که باعث شده کار مدتی معطل بماند. 

آقامیری با اشاره به اینکه خللی در تولید و قرارداد ایجاد نشده است، گفت: در این راستا گلایه هایی مطرح شد و پیگیری هایی در حال انجام است که زودتر پاسخ شرکت چینی مبنی بر تأیید سیستم فنی قطارها داده شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نسبت به ممانعت از ورود واگن های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرده و گفته بود: "متأسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن ها و اتوبوس ها چالش ایجاد کرده است!"

این واگن ها مربوط به قرارداد 791 واگنی است که زاکانی سال گذشته برای عقد قرارداد آن عازم چین شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • ماجرای سنگ اندازی برای واردات واگن های متروی تهران چیست؟​
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است