Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@14:03:23 GMT

آموزش مساله مهم در کاهش تصادفات است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۴۳۴

آموزش مساله مهم در کاهش تصادفات است

به گزارش ایرنا، سید مجتبی علوی مقدم روز شنبه در رزمایش طرح ترافیکی نوروز 98 در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند کاهش تصادفات است و باید در این راستا تلاش کرد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ سال 98 برای ارایه برنامه ها، رفع نقاط حادثه خیز و کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی تلاش بیشتری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شروع نشست ستاد خدمات سفر از نیمه دوم بهمن ماه گفت: برنامه ریزی هایی انجام شده تا مسافران سفر ایمن، توام با سلامتی در استان داشته باشند.
وی افزود: همه دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل برای ارایه خدمت دارند و فضاهای عمومی هم با امکانات و تجهیزات لازم مهیا شده است.
علوی مقدم از آمادگی دهیاری ها و شهرداری ها برای حضور مسافران و زائران خبر داد و بیان کرد: بازدیدهای میدانی هم برای روند این آمادگی ها انجام شده است.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی آمادگی کامل برای حضور مسافران نوروزی را دارد اظهار داشت: انسان، راه و وسیله نقلیه سه مساله مهم در بحث حوادث جاده ای است که می تواند فرصت یا تهدید باشد.
معاون استاندار خراسان جنوبی رعایت قوانین و مقررات، استفاده از وسیله نقلیه ایمن و راه های استاندارد را از عواملی عنوان کرد که می تواند فرصت تلقی شود و افزود: تمامی کسانی که به نوعی در راهداری حمل و نقل و ایجاد نظم و امنیت تلاش دارد جدیت آنان بر این است که شرایط را برای سفر ایمن و آسان فراهم کنند.
وی با ابراز امیدواری از اینکه نوروز 98 خالی از هرگونه حادثه ای رقم بخورد از تمام دستگاه های متولی در بحث خدمات سفر خواست که با تلاش خود راه را برای سفرهای نوروزی مردم هموار کنند.
علوی مقدم ادامه داد: البته انتظار می رود با همراهی مسافران ایام نوروز شیرین تر شود.
رزمایش ترافیکی نوروز 97 پلیس راه خراسان جنوبی و نیروهای امدادی شامل اورژانس، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، حمل و نقل، راه و شهرسازی و غیره امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی در محل پلیس راه بیرجند برگزار شد.
دستگاه های خدمات رسان خراسان جنوبی در نوروز 98، با اجرای رزمایش ترافیکی در پلیس راه استان، آمادگی و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
9893 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استاندارد پلیس راه استان رعایت قوانین و مقررات نظم و امنیت وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان