Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی وزارتخانه برگزار شد،‌ اظهار کرد: ما به دنبال کیفی‌تر شدن خدمات در نظام سلامت هستیم و در این راستا از بسته‌های حمایتی مانند کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و ماندگاری پزشک در مناطق محروم به شدت حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش داریم کمترین فشار به مردم وارد شود وی افزود: سال آینده با تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان مواجه هستیم و تلاش داریم تا کمترین فشار به مردم وارد شود، داروی بیماران خاص به درب منزل ارسال می‌شود و ما به شدت به دنبال حمایت بیشتر از مردم کم برخوردارتر هستیم و از سال ۹۷ بیماران خاص صعب العلاج تقویت می‌شوند و تمام سعی خود را می‌کنیم تا از نیروی انسانی پزشکی مناسب در مناطق کم برخوردار استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه من امیدوارم سال جدید سالی پر از خوشی و تندرستی و سلامتی برای ملت ایران باشد، تاکید کرد: امیدوارم درسال جدید بیماری نباشد تا به اندوه بیماری فکر کنیم و مردم امسال ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش حوادث جاده در کشور باشیم، زیرا یکی از مشکلات نظام سلامت است.

نمکی با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید نوروز ۳۰۰۰ اکیپ بهداشت محیط کار نظارت بر مواد غذایی را دنبال می‌کنند، تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۳۰۰ اکیپ مستقر اورژانس  سیار در جاده آماده خدمت رسانی به مردم هستند و مراکز درمانی در ایام تعطیلات باز و باید همه تخصص‌های مورد نیاز مردم را به صورت مقیم داشته باشند.

نمکی افزود: در ایام تعطیلات داروخانه‌ها در شهر اکثرا باز هستند و تنها داروخانه‌های شبانه روزی باز نبوده و این کار برای جلوگیری از سردرگمی مردم و مسافران برای پیدا کردن داروخانه انجام می‌شود.

وی گفت: بیمارستان‌های دولتی و خصوصی موظف هستند کلیه تخصص‌های مورد نیاز مردم را داشته باشند و سامانه ۱۹۰ به صورت شبانه روزی به گزارش تخلفات راه اندازی شده است.
نمکی یادآوری کرد: رسانه مهمترین ابزار در راستای اطلاع رسانی به مردم است و امیدوارم همکاری ما با رسانه‌ها بیشتر از قبل افزایش پیدا کند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد