Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی رده های مختلف کشور به مدت سه روز و به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

براساس این گزارش، 217 ورزشکار به نمایندگی از 24 استان کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند و رقابت های خود را در اوزان مختلف چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان رشته ورزشی پاورلیفتینگ به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم باشگاه قهرمانی سنندج با 11 ورزشکار به عنوان نماینده استان کردستان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست شش مدال طلا و یک نشان برنز را کسب کند و در جایگاه سوم تیمی رده سنی بزرگسالان قرار گرفت.

در نتایج انفرادی اوزان 60، 75 و 125کیلوگرم به ترتیب مفتاح رمضانی، سعید کاکولکی و علیرضا لشکری سه نشان طلا را کسب کردند و محمدرضا شکری در وزن 82.5 کیلوگرم رده سنی جوانان و بزرگسالان و در بخش قهرمان قهرمانان سه نشان زرین طلا را به گردن انداخت و در رده سنی مستر 1 این مسابقات هاشم اسکندرنژاد توانست یک مدال نقره را از آن خود کند.

در نتایج تیمی رده سنی بزرگسالان تیم کردستان مقام سوم را به خود اختصاص داد و تیم های سیستان و بلوچستان و فارس به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

گفتنی است، رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی و انتخابی باشگاه های کشور طی روزهای 20 لغایت 23 اسفندماه در زاهدان برگزار شد.

شایان ذکر است، در پایان این رقابت ها از سوی مسئولین فدراسیون و برگزار کنندگان مسابقات پاورلیفتینگ از فرید قهرمانی مربی و داور کردستانی به عنوان برترین داور این مسابقات تجلیل و قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان پاورلیفتینگ ورزش و جوانان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»

به گزارش خبرنگار مهر، «شهرام جوانمیری منش»، دانشجوی دانشگاه کردستان در مسابقات قهرمانی کومیته وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال پسران، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این دانشجوی دانشگاه کردستان اظهار کرد: در مسابقه قهرمانی کومیته ۴ هزار و ٨۰۰ شرکت کننده حضور داشتند.

جوانمیری منش افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، اعزام به مسابقات در ونیز ایتالیا است.

گفتنی است؛ «کومیته» به معنای مبارزه و یکی از سه بخش اصلی تمرینات ورزش کاراته به همراه کاتا و کیهون است در کومیته از فنون آموخته شده در کاتا و کیهون در مقابل یک حریف واقعی استفاده می‌شود.

کد خبر 6085464

دیگر خبرها

  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا 
  • سیستان وبلوچستان برسکوی سوم مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • ترکیب تیم ملی کوراش جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد