Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@16:05:15 GMT

وب سایت سلام نو نو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۰۱۷۴

پایگاه خبری سلام نو بعد از چهار سال فیلترینگ در روزهایی که اقتصاد کشور در تنگنا قرار دارد آغاز به کار کرده است و مهم ترین رسالت خود را مخابره دقیق ترین اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار اجتماعی و… با هدف آگاهی بخشی در چارچوب منافع ملی می داند.

پایگاه خبری سلام نو مرداد سال ۹۲ آغاز به کار کرد. از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار این رسانه انتقاد از کاستی های موجود در کشور و مقابله با افراطی گری مهم ترین رسالت پایگاه خبری سلام نو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید آنچه بیش از همه با هدف سلام نو سازگار بود تلاش برای پاسخگو کردن متولیان مدیریت کشور بود. با این حال فیلترینگ این سایت در سال ۹۳ باعث شد نیل به این هدف با وقفه مواجه شود.

بازگشت سلام نو به عنوان یک رسانه معتبر با تیم مدیریتی جدید به منظور ادامه دادن رویکرد منتقدانه و مصلحانه اتفاق خوشایندی برای اهالی رسانه بود. در بیانیه آغاز به کار مجدد این رسانه در آذر ماه سال جاری آمده است: “سلام نو” این بار با عهدی نو با مخاطبانش بازگشته، عهدی که آگاهی بخشی، نقادی و انصاف، بنیان آن است. ما در “سلام نو” فارغ از گرایشات مرسوم سیاسی صدای آنانی خواهیم بود که به هر شکل دل در گرو ایران و اصلاح امور دارند.

پایگاه خبری سلام نو در انتشار اخبار سیاسی تلاش دارد تا مطالبه گری را به بهانه دفاع از یک دسته و گروه از یاد نبرد. در انتشار اخبار اقتصادی نیز تلاش می کند معیشت مردم را بیش از همه مسائل در نظر بگیرد و در انتشار اخبار اجتماعی هم می کوشد با نگاهی آسیب شناسانه به معضلات اجتماعی کشور بپردازد.

در روزهایی که رسانه های معلوم الحال تلاش می کنند تا با اخبار جعلی و هدفمند از آب گل آلود عرصه سیاسی برای خود ماهی بگیرند رسانه های مطالبه گر وظیفه دارند با دقت و شجاعت گامی هرچند کوچک برای انعکاس گسترده واقعیات جامعه بردارند. واقعیت این است که اگر در گذشته این امکان وجود داشت که یک صدا و یک نگرش بر مردم یک جامعه تحمیل شود امروز به برکت رشد فضای اطلاع رسانی در کشور و ارتقای کیفیت و کمیت ظرف های اطلاع رسانی دوره تک صدایی به پایان رسیده و امروز هر شهروند به مثابه یک رسانه می تواند مسئولیت آگاهی بخشی را راسا با ابزارهای نوین اطلاع رسانی به عهده بگیرد.

پایگاه خبری سلام نو در دور جدید فعالیتش به صورت ویژه در فضای مجازی فعال است چرا که امروز همه اقشار جامعه از استاد دانشگاه تا راننده تاکسی درگیر فضای مجازی هستند و اخبارشان را از تلگرام، اینستاگرام یا توییتر دریافت می کنند.

بدون شک اجرای بدون تنازل قانون اساسی مطالبه هر ایران وطن دوستی است. قانون اساسی به عنوان میثاقی که پیوندهای اجتماعی میان مردم را مستحکم می کند اگر به معنای واقعی کلمه اجرا شود بخش قابل توجهی از مشکلات کشور از پیش رو برداشته می شود. رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه وظیفه دارند با بازگو کردن انحرافاتی که در اجرای قانون اساسی پیش می آید راه برون رفت از معضلات را آشکارا نمایان کنند.

وب سایت سلام نو هم در بیانیه آغاز به کارش و هم در یادداشتی که روزهای آغازین شروع به کار سایت سردبیر این پایگاه در سلام نو منتشر کرد به وضوح رویکردش را مشخص کرده است. پایبندی به اصول در کنار تلاش برای اصلاح خطی است که سلام نو دنبال می کند. سلام نو در پی آن است که در تقابل با ژن های خوب تلاش کند تا گرفتاری های کشور به حداقل برساند. مخالفت با تحجر آنهایی که اصولگرایی را مصادره به مطلوب کرده اند و برائت از اصلاح طلبانی که نه دغدغه ای برای اصلاح دارند و نه معیشت مردم برایشان اهمیت دارد از کارویژه هایی است که سلام نو قصد دارد با احترام به همه سلیقه ها و با باورمندی به تکثر آرا  آن را دنبال کند.

منبع: ساتین

کلیدواژه: خرید رپورتاژ آگهی سایت های خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری شئ مشکوک در آسمان این شهر به کار افتاد.

منابع موثق به تسنیم گفتند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است.

گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

با وجود جوساری‌های رسانه‌ای، طبق گزارش خبرنگار تسنیم از مناطقی که ادعا شده در آنجا انفجار صورت گرفته است، امنیت و آرامش برقرار بوده و خبری از هیچگونه انفجاری نیست.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896916

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • (ویدئو) تصاویری از وضعیت پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان
  • (ویدئو) تصاویری از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی