Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز با حضور مسولان شهرستانی از برگزار کنندگان و حامیان ششمین جشنواره دومینو کشور تجلیل و قدردانی شد. به گزارش بلاغ، ظهر امروز با حضور مسولان شهرستانی از برگزار کنندگان و حامیان ششمین جشنواره دومینو کشور تجلیل و قدردانی شد.

مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‌شهر و رئیس ششمین جشنواره دومینو کشور در این مراسم ضمن قدردانی از همه‌ی افرادی که برای برگزاری این مراسم زحمت‌کشیدند، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های شهرهای دیگر برای به ثبت رسیدن عنوان پایتخت دومینو برای شهر خود، امسال با تلاش‌ها و حمایت شما عزیزان این عنوان با حضور مسولان کشوری و استانی به‌طور رسمی به قائم‌شهر رسید که باید قدردانی ویژه کرد از شما عزیزان که در این مسیر تلاش کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش‌های آقای اسدی و تیم برگزار کننده باعث شد قائم‌شهر بتواند نام خود را در این رشته ورزشی ثبت کند و باید با تلاش بیشتر و هرچه زودتر برای برگزاری مسابقات سال آینده و هفتمین جشنواره در قائم‎شهر باید برنامه‌ریزی کرد تا بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت کنندگان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باشیم.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: برگزاری این نوع مسابقات در شهرستان قائم‎شهر باعث می‌شود تا توریست بیشتری برای شهر جذب شود و با حضور تیم‌‎های خارج از شهرستان و استان باعث می‌شود تا چرخه اقتصادی شهر نیز به گردش بیفتد که این امر خود یک برگ برنده‌ای برای شهرستان قائم‌شهر است.

در ادامه این مراسم هوشنگ اصغریان ریاست آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر نیز اظهار کرد: دومینو یک فلسفه و ورزش چند بعدی است که در سال‌های اخیر علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است و باید تشکر کرد از نگاه درست فرماندار و حمایت از این رشته فکری که در قائم‎شهر هرساله برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه، افزود: آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر نیز با تلاش آقای اسدی بعنوان قطب و پایتخت دومینو ایران معرفی شده است که باید به فال نیک گرفت و هرساله برای بهتر برگزار شدن این جشنواره ملی تلاش کرد.

ریاست آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر و رییس بخش دانش‌آموزی ششمین جشنواره دومینو کشور، خاطرنشان کرد: از دانش آموزان مدارس سما و بیت‎المقدس که توانستند رتبه‎های برتر کشور را کسب کنند تشکر می‌کنم که با چیدمان زیبای خود توانستند مقام ارزشمندی را برای قائم‎شهر کسب کنند.

عبدالهادی رضایی معاون فرهنگی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌‎شهر نیز در ادامه اظهار کرد: برگزاری این برنامه جذاب و هیجان‌انگیز در شهرستان قائم‌شهر را باید به فال نیک گرفت که توانست این تعداد علاقه‌مند را در سه روز از ده استان کنار یکدیگر جمع کند و باهم رقابت کنند.

وی افزود: ضمن تشکر از همه‌ی حامیان و برگزارکنندگان این برنامه اما جای کله برای شهرداری و شورای شهر باقی است که در زمان کنونی و خالی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در قائم‌شهر نتوانست به درستی از این برنامه حمایت کند و کمی کم لطفی را شاهد بودیم.

معاون فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، تصریح کرد: دانشگاه آزاد تنها بدلیل حمایت از این سرگرمی فکری و کار فرهنگی باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در این امر کمک کرد تا بتوان برنامه‌ای درست جهت تحقق آرمان‌های انقلاب قدم برداشت.

در پایان این مراسم از برگزار کنندگان ، مقام آورندگان قائم‌شهری در این جشنواره و اداره آموزش و پرورش قائم‌شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، شهرداری و شورای شهر قائم‌شهر، اداره کتابخانه‌ها، اداره صنعت معدن و تجارت قائم‌شهر، اداره فرهنگ و ارشاد قائم‎شهر، هایپر آرین، گروه خودرویی پهلوان، کافه فوتبال ، کافه و رستوران بالسا و شایگان گرافیک تجلیل و قدردانی شد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب

کاظم صالحی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با اشاره به جذب ۳۸۴ حامی برای ۶۸۱ فرزند یتیم و محسنین در ماه رمضان گفت: سال گذشته حامیان ۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان به این کودکان کمک کردند که از این میزان ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.  

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین دراین شهرستان از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.  

وی افزود: مردم نوع دوست و خیران می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه  به دفاتر کمیته امداد در طرح اکرام ایتام شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • حامیان پوشالی تعرض و خیانت چگونه برای مخاطبان در فضای رسانه‌ها، سناریوسازی می‌کنند؟
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند
  • جذب ۳۸۴ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین میناب