Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@18:44:10 GMT

ترکیب رسمی پرسپولیس مقابل سپید رود مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۰۸۸۴

در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۳۰ در رشت به مصاف هم می‌روند.

برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش را برای این بازی مشخص کرد که اسامی نفرات به شرح زیر است:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس برانکو سپید رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

به گزارش "ورزش سه"، تر اکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد