Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:58:08 GMT

هلال احمر خراسان شمالی به 800 خانوار محروم عیدی می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۰۹۶۰

هلال احمر خراسان شمالی به 800 خانوار محروم عیدی می دهد

به گزارش ایرنا، محسن نجات روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: در قالب این طرح به خانواده محروم پنج میلیون ریال مساعدت می شود.
وی افزود: تلاش داریم با توزیع کمک نقدی به خانواده های محروم که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند، نوروز خوبی را برای آنان رقم بزنیم.
وی افزود: گرانی و افزایش قیمت ها سبب شده تا درخواست برای کمک از هلال احمر بیشتر شود و کمک برای تامین هزینه های دارو و درمان، بیش از هر درخواست دیگری مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اینکه پوشش بیمه ای برای تامین هزینه های دارو کم است، برخی افراد نیازمند دست به دامان هلال احمر می شوند.
وی همچنین از حمایت از مبتلایان ضایعه نخاعی خبر داد و گفت: قرار است فهرست مبتلایان ضایعه نخاعی استان توسط بهزیستی ارائه تا به هر یک از این افراد 12 میلیون ریال پرداخت شود.

* آغاز طرح نوروزی از امروز
نجات در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آغاز طرح نوروزی این جمعیت از امروز گفت: در این طرح، 22 پایگاه امدادی در جاده های استان با مشارکت 300 امدادگر به مسافران خدمات رسانی می شود که امدادگران پیش از آغاز طرح نوروزی آموزش های لازم را فراگرفته و بازآموخته اند.
وی اظهار داشت: این جمعیت در طرح نوروز 98 برای خدمات رسانی به مسافران، 11 پایگاه ثابت جاده ای و پنج پایگاه موقت را ایجاد می کند و 2 پایگاه تخصصی کوهستان و واکنش سریع این جمعیت نیز آماده خدمت رسانی هستند.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان یک پایگاه ثابت و یک پایگاه موقت برای امدادرسانی در حادثه های کوهستان برای طرح نوروزی فعال خواهد کرد.
نجات خاطرنشان کرد: بالگرد امدادی هلال احمر هم در طرح نوروزی به کار گرفته می شود که بازه زمانی حضور آن از ششم فروردین 98 تا پایان طرح یعنی 17 فروردین ماه پیش بینی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در طرح نوروز 98، 300 امدادگر و در مجموع 2 هزار و 420 نفر روز نیروی امدادگر و نجاتگر به کار گرفته می شود.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که محورهای ارتباطی استان بویژه جنگل گلستان به بجنورد از پرترددترین محورهای کشور است.
خراسان شمالی با حوادث متعددی درگیر است که مهم ترین آنها حوادث جاده ای، سیل و زلزله است.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی دارو عیدی کوهستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت