Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امام جمعه جوانرود در این همایش با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بازوند گفت : استاندار کرمانشاه با روحیه جهادی زحمات زیادی در مناطق زلزله زده کشیده و می‌کشند که جای قدردانی دارد.

ماموستا ملا احمدفخری، از توجه ویژه استاندار کرمانشاه به روحانیون و مسائل فرهنگی و اجتماعی استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوانرود نیز با تقدیر از زحمات استاندار کرمانشاه گفت: زلزله آبان ماه سال گذشته که در جغرافیای وسیعی از استان رخ داد بحران عظیمی بود که اگر مدیریت صحیح و جهادی استاندار کرمانشاه وهمراهی و حمایت تمام ملت شریف ایران و بالاخص ائمه جمعه و جماعات و پیگیر‌های نماینده مجلس نبود به یک بحران تبدیل می‌شد.

رستگار یوسفی افزود: حضور جدی و فعال استاندار کرمانشاه در مناطق زلزله زده و تشکیل جلسات مستمر شورای هماهنگی مدیریت بحران و متعاقب آن ستاد بازسازی مناطق زلزله زده، بازدید‌های میدانی و دیدار بی واسطه با زلزله زدگان وعینیت بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برتهدید زلزله به فرصت تنها گوشه‌ای از اقدام‌ها و تلاش‌های بی وقفه استاندار کرمانشاه بود.

وی اظهار داشت: ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره احداثی، معیشتی، بلاعوض و تعمیری به زلزله زدگان شهرستان جوانرود پرداخت شده و ۵۸ هزار و ۷۲۰ کیسه سیمان تحویل زلزله زدگان شده است.

امام جمعه پاوه هم با تقدیر از استاندار کرمانشاه گفت: الحق و الانصاف کمترین مسئولی مانند مهندس بازوند بوده که با روحانیون همراه است و در زلزله آبان ماه ۹۶ نیز وجود ایشان نعمتی برای استان کرمانشاه بود.

ماموستا ملا قادر قادری، به نقش روحانیون منطقه اورامانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی روحانیون این منطقه با وجود همه همجه‌های ملی گرایان، تندرو‌ها و ... همراه نظام بوده وهستند و در برابر جنایات داعش نیز با عقلانیت مبارزه کرده اند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از زحمات استاندارکرمانشاه گفت: تلاش‌های استاندار در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمان زلزله آبان ماه سال گذشته قابل تقدیر است.

شهاب نادری به نقش روحانیون در جبهه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: روحانیون ما با وجود همه مشکلاتی که داشته و دارند مدافعانی برای اسلام و انقلاب بوده و هستند و امروز بیش از هر زمان دیگری به ارشاد و راهنمایی‌های روحانیون نیاز داریم.

 

 

انتهای پیام/د

استاندار کرمانشاه با روحیه جهادی زحمات زیادی در مناطق زلزله زده کشیده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز خسروی فعال‌تر می شود

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه دانشگاه، حوزه علمیه و مجموعه‌های مهارتی و دانشی باید سهم بیشتر و اثرگذارتری در اداره استان داشته باشند، گفت : هرچه میزان ورود این مجموعه‌ها به حوزه مسائل استان بیشتر باشد، آثار بهتری روی زندگی مردم کرمانشاه خواهد داشت. 

وی افزود: ما در استان کرمانشاه با انباشتی از مشکلات همچون تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و... مواجه هستیم که انتظار می‌رود جامعه دانشگاهی در حل این مشکلات سهیم باشند. 

وی با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌توان با استفاده از آنها بر مشکلات غلبه کرد، گفت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است که برای استفاده از این ظرفیت باید زیرساخت‌های ارتباطی مناسبت در حوزه ریلی، هوایی و جاده‌ای داشته باشیم. 

صحرایی خاطرنشان کرد: حدود دو سال پیش زمانی که به استان آمدم، فرودگاه کرمانشاه به عنوان یک زیرساخت ارتباطی مهم از وضعیت نابسامانی رنج می‌برد و با وجود اینکه تا چند سال قبل می‌شد تنها با ۸۰ میلیارد تومان آن را بهسازی کرد، اما این اتفاق نیفتاده بود و شرایط آن بحدی بغرنج شده بود که مجبور شدیم آن را از اساس شخم بزنیم و دوباره احداث کنیم. 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۵۰ میلیارد تومان صرف بهسازی فرودگاه کرمانشاه شده، گفت: امیدواریم اوایل تابستان فرودگاه کرمانشاه دوباره زیر بار برود. 

استاندار کرمانشاه به افتتاح نمایشی راه آهن کرمانشاه در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه راه آهن کرمانشاه را به صورت ناقص افتتاح کرده‌اند، امکان افزایش سرعت آن وجود ندارد. به این معنا که ایمنی لازم را برای سرعت بالای ۶۰ کیلومتر ندارد. 

به گفته این مسئول، رفع نواقص راه آهن کرمانشاه هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد. 

صحرایی عنوان کرد: در بحث راه‌های جاده‌ای نیز سال گذشته به برکت اربعین توانستیم اعتبارات خوبی را برای این حوزه بگیریم و حدود ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های استان را بهسازی کنیم. همچنین از همین محل از ۱۹ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در استان ۱۰ نقطه رفع خطر شد و مقرر شده که ۹ نقطه حادثه خیز دیگر تا شهریور ماه رفع خطر شود. 

وی در پاسخ به انتقاد دانشجویی مبنی بر برچیده شدن دانشکده فرهنگ و هنر در کرمانشاه، گفت: در این زمینه شخصا پیگیری‌هایی داشته و مقرر شده که دانشکده هنر در دانشگاه آزاد و رشته‌های میراث فرهنگی و گردشگری هم در دانشگاه رازی راه اندازی شود. 

استاندار کرمانشاه در پاسخ به سوال دانشجویی در مورد حواشی و اختلافات موجود در شورای شهر و شهرداری نیز گفت: باتوجه به مشکلاتی که شورای شهر داشت، نشستی را با اعضای شورا برگزار کرده و فرصت سه ماهه‌ای پیش رویشان قرار دادیم که در حال حاضر به روز‌های پایانی این فرصت نزدیک شده‌ایم و احتمالا طی یکی دو هفته آینده نشست دیگری را با آنها خواهیم داشت و یک جمع بندی صورت می‌گیرد. 

وی تاکید کرد: متاسفانه این حواشی باعث شده تا بودجه شهرداری کرمانشاه هنوز تصویب نشود و این نارسایی‌ها در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود. 

صحرایی با اشاره به آمار بالای ساخت و ساز‌های غیرقانونی و ناایمن در شهر کرمانشاه، عنوان کرد: این آمار‌ها قابل قبول نیست و باید کاهش پیدا کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم