Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:33:07 GMT

وقف چهار میلیارد ریالی در سبزوار ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۱۴۶۵

وقف چهار میلیارد ریالی در سبزوار ثبت شد

حجت الاسلام جعفر مهدوی خواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک واقف نیک اندیش یک باب واحد تجاری در توحید شهر سبزوار را برای برپایی مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در یک روستا وقف کرد.
وی با اشاره به ضرورت وقف بر مبنای نیاز جامعه افزود: وقف در زمینه های علمی، پژوهشی، تجهیز بیمارستانها، کمک به اشتغال و ازدواج جوانان و محیط زیست از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتدای امسال تاکنون 11 موقوفه به ارزش حدود 20 میلیارد ریال در سامانه جامع موقوفات سبزوار و خوشاب به ثبت رسیده است.
این دو شهرستان 27 بقعه متبرکه، دو هزار موقوفه و 11 هزار رقبه دارند.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ازدواج اشتغال جامعه حضرت فاطمه محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند

سردار جلیل موقوفه‌ای  ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، گفت: مواد مخدر، بازگشت پول به مالباخته و رفع تصرف اراضی از جمله آنها است.

وی ضمن بیان اینکه در مهمترین رویداد پلیسی طی چندین عملیات در سطح استان حوزه مبارزه با مواد مخدر هشت نفر دستگیر شدند، افزود: از این افراد در مجموع بالغ بر پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه دو مورد تصرف اراضی در حوزه شمال شهرستان مهدی‌شهر شناسایی شد، ابراز داشت: یک هزار و ۸۵۱ متر مربع به ارزش تقریبی ۱۸۷ میلیارد ریال رفع تصرف صورت گرفته است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه از کلاه برداری دانشجویی که قصد سفر خارج برای ادامه تحصیل داشت خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد ریال از حساب شهروند دامغانی کلاه برداری شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند