Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر با صدور قرار بازداشت موقت توسط یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به زندان معرفی شده و جهت انجام تحقیقات در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اشاره به بازداشت نایب رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر، گفت: پیش از این رئیس شورای شهر رامسر نیز به دلیل مشابه بازداشت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید یونس حسینی عالمی در این خصوص اظهار کرد: در پی وصول گزارش علیه نایب رئیس شورای شهر کتالم و ساداتشهر شهرستان رامسر دایر بر جرایم مالی دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر شد.
وی افزود: بر این اساس رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر با صدور قرار بازداشت موقت توسط یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به زندان معرفی شده و جهت انجام تحقیقات در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.
حسینی عالمی یادآور شد: پیش از این نیز رئیس شورای شهر رامسر به همین اتهام بازداشت شده بود.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی اظهار کرد: کیفرخواست متهمین پرونده فساد ارزی به مبلغ 800 هزار یورو معادل ارزش روز 570 میلیارد ریال صادر و پرونده به دادگاه ذی‌صلاح ارسال شد.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران