Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: باید ابتدا انتظارات و مطالبات مردمی را همسو کنیم سپس دنبال پیگیری و رفع موانع باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جواد عابدی در جمع اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان خرمدره با اشاره به مطالبات مردمی اظهار داشت: ابتدا باید مطالبات و انتظارات مردمی  را همسو کنیم تا در این راستا گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به مکاتبات و تقاضاهای متعدد و مختلف واصله از سوی مردم ، کانونها ، فرمانداری ، دفترنماینده محترم مردم این شهرستان افزود: سیاست قبلی مدیریت درمان استان دو شیفته و تخصصی کردن فعالیت درمانگاه شهدا بود لیکن با پیگیرهای نماینده مردم این شهرستان ، به شبانه روزی تبدیل شد.

وی بیان کرد: برای تغییر زمان فعالیت یا تخصصی کردن یک درمانگاه ، پروسه پیچیده ای از جمله اخذ مجوزهای لازم و قانونی، نیروی انسانی، تشکیلات، کادر اداری، تامین امکانات و تجهیزات باید طی شود تا از شبانه روزی به درمانگاه تخصصی تغییر یابد.

وی کمبود پزشکان متخصص در شهرستان خرمدره را مهمترین چالش این مدیریت خواند و تصریح کرد: شایسته است در جهت تامین کادر تخصصی این مرکز ، کانونها ، فرمانداری ، نماینده مردم این شهرستان و NGOها با رایزنی با دستگاههای متولی ، این مشکل را حل کنند و سپس شیفت شب درمانگاه حذف شود.

مظاهری نماینده فرمانداری شهرستان خرمدره نیز از توجه ویژه مدیریت درمان استان نسبت به بیمه شدگان شهرستان خرمدره تشکر کرد و خواستار ارتقاء خدمات و پیگیری و اخذ مجوزهای لازم مبنی بر تخصصی شدن و سپس حذف شیفت شب این مرکز درمانی شد.

در پایان تمامی اعضای حاضر در جلسه به اتفاق با امضای صورتجلسه ای ، خواستار پیگیری و اخذ مجوز لازم برای تخصصی شدن و سپس حذف شیفت شب این مرکز درمانی را شدند

گفتنی است جمعیت بیمه شده این شهرستان بیش از 38 هزار نفر میباشد که بیش از 120هزار نفر در سال 96 توانسته اند خدمات مورد نیاز درمانی خود را از این مرکز دریافتد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها

دادستان مرکز استان کردستان گفت: کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، محمد جباری در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران که در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد، با تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی-دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می‌کنیم. 

وی افزود: براساس اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از 250 وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دادسرا از حساس‌ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می‌رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله این وظایف است. 

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید را جلب مشارکت‌های مردمی دانست و تصریح کرد: این مهم توسط مسئولان 3 قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در همین راستا کمیته‌ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی را با توجه به اقتضائات، ظرفیت‌ها‌ و توانمندی هر شهرستان رصد کنند. 

وی اظهار کرد: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت‌های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

دادستان مرکز استان کردستان همچنین بر ضرورت آسیب‌شناسی جرایم و تبادل نظر مسئولان این شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در شهرشتان کامیاران تاکید کرد. 

در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی و از زحمات چندین ساله کورش مرادی تقدیر شد.

انتهای پیام/486/.

دیگر خبرها

  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان