Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@01:37:36 GMT

بی بندوباری ستاره فوتبال کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۱۷۹۶

بی بندوباری ستاره فوتبال کار دستش داد

به گزارش جهان نيوز، نیمار جونیور که مدتی است به علت مصدومیت از ناحیه کف پا، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را همراهی نمی‌کند، پیش از سفر به کمپ اسپایر قطر برای ادامه روند درمان، بی اخلاقی جدیدی به بار آورده است.
  در یکی از میهمانی‌هایی که ستاره برزیلی به کشور سوئیس دعوت شده بود، طبق معمول رسانه‌های زیادی حضور او را بازتاب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی اخبار جدید رسوایی نیمار در این کشور به گوش می‌رسد.

"لیزا بریتو" مدل سوئیسی که در این میهمانی حضور داشت، گفت: نیمار خیلی بی بندوبار است. در این میهمانی هرکاری دلش خواست انجام داد و حتی اطراف من نیز زیاد پرسه می‌زد. نیمار با تتوکار معروف سوئیسی نیز در تعامل بود. من نمی‌گویم ما با هم در ارتباط نبودیم، اما بی اخلاقی هایش من را به شدت عصبانی می‌کند.

از اتفاقات دیگری که در این میهمانی شبانه توسط نیمار رخ داده است، خبری نیست. اما این مدل سوئیسی با ناراحتی اعلام کرد که نیمار حتی به نامزد خود پایبند نیست و با دختر‌های زیادی از جمله او در ارتباط بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در شرایطی که تیم‌های ملوان و سپاهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند، رامین رضائیان در واپسین دقایق نیمه نخست، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی با پرسپولیس محروم شود.

با این شرایط رضائیان در دیدار مهم سپاهان و پرسپولیس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. طلایی‌پوشان اصفهانی که شرایط خوبی ندارند به دنبال خروج از بحران هستند و کادر فنی این تیم درصدد است تا مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 846147 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد